26 Mart 2010 Cuma

Bu yazım canım oğluma....





Her zaman bir kedim olmasını istemişimdir,fakat kimse buna izin vermemiştir.11 Nisan 2009 bir yakınımızdan ilgilendiği kedilerin birinin 4 tane yavrusu olduğunu ve istersem bunlardan birnin benim olabiliceğini söylemişti.Yani o kadar heyecandan ben sadece bunu anlıyabildim.Hemen gittim 3 tanesi simsiyahdı yavruların bir tanesi tekirli beyazlıydı.Görür görmez aşk bu olsa gerek.Bir şeyi istemek için onu önce arzulamak tutku ile ona bağlanmak gerektiğini düşünenlerdenim ben. 23 Mayıs 2009 da oğlum tüm veteriner kontrollerinden geçtikden sonra evine geldi.Kimsenin onun geliceğinden haberi yoktu.Korkmuş,ürkmüş ve tedirgindi.Sanki her yerde annesini ve kardeşlerini arıyordu.Akşam babası eve geldiğinde boynuna kocaman bir kurdale ile onu karşıladık.Geri göndermeye kıyamadı.Bütün iş stresinin,hayatın yorgunluğunda bize bir renk ve tat oldu.Sonra birbirimize alıştık.O bütün gün evde ben iş yerinde,çalışırken onu o kadar çok özlüyorumki bir an önce akşam olsunda eve gidim diye saatleri dakikaları sayıyorum.Kapıyı açtığımda beni bekliyen,eve girdiğimde sarılmak için bacaklarıma sürünen,yemek için her türlü serseriliği yapan,uyumak için kucağına çıkan,banyo yapmak istediğinde küvete girip bana mırıl mırıl söylenen,şımarıklıklarıyla hayatıma renk katan canım oğluma bu yazım.İyiki benim oğlumsun....

9 yorum:

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

uyyyy yirim ben onun ballarınıııı..canım yeğenim:)

fistik ve pati dedi ki...

Ye teyzesi...

celebi74 dedi ki...

ayyy canım kıyamem ben sizin sevdanıza.. o da seni çok seviyor canım fıstıkım.. ama benide kıskanıyor bunu biliyorum.. daha bacağıma atlayışını ve perdenin arkasından fırlayışını unutmadım :))

fistik ve pati dedi ki...

Ne zaman geliorsun teyzesi?? Seni çok özlemiş patiş..Hep senin yatağında yatıyor...

uzmanamator dedi ki...

İnanmıyorum buı sevimli şey banyo yapmak da sitiyor mu bizim banyolarımız tamamen meydan harbi oluyor :)

yıldız dedi ki...

ayy bende aynı şeyi söyleyecektim nasıl yani banyo yapmak isteyen bir kedi:) bide kucağa çıkan. benim oğluşum çok cool dur istediği zaman sevdirir istemezse kesinlikle hele kucağa çıkmak hayal. hele hele banyo yapmak aman Allahım babası tutuyor ben yıkıyorum oda zar zor:( dışarı çıkmıyo ama balkondan içeri girmek istemiyor.
ay ne güzel paylaşacak birisini buldum:)
bende bloğuma beklerim. sizide takibe alıyorum.
sevgiler
yıldız
http://yildizlimakyaj.blogspot.com/

fistik ve pati dedi ki...

Uzmanamator ve yıldız çok teşekkür ederim yazılarınız için ve sizlerinde birer kedişi olduğunu öğrenmek beni çok sevindirdi.Ben çok yüzeysel anlattım ama daha çok serserilikleri var.Yanlız banyo yapmayı seviyo hiç gıkı bile çıkmıyor.Yıkamadığım zamanlarda küvetin içine girip bana söyleniyor.Ayrıca benimkide devamlı camda,hem biz dışarıda çıkıyoruz kahve içmeye gidiyoruz onuda götürüyorum kucağımdan etrafı seyrediyor.Arabada gezmeye bayılıyor ve daha neler neler...Sizi tanıdığıma sevindim... Teşekkürler..

yıldız dedi ki...

maşallah diyorum. ne diyim kıskandım gidince benimkinin kulaklarını ısırayım:) çok tatlılar çoook
bende sizleri tanıdığıma çok sevindim bu arada oğluşun maşallah çok yakışıklı
bnde böyle badi aldım giydirdimde 2sn. sonra çıkardı . çok huysuzuz çoook
sevgiler

NiLaY dedi ki...

en sonunda gördüm canım oğlunu gerçekten çok ciciymiş :)) maşallah diyorum :))