23 Mart 2010 Salı

İlk yayın ilk heyecan.....

Öncelikler herkese merhaba...
Bu benim ilk yayınım olacak dolayısıyla da sizinle paylaştığım ilk heyecanım...
Açıkçası böyle bi blog sitesinde yer almayı hiç düşünmemiştim, sevgili dostum <strong&gt;celebi74</strong&gt; sayesinde etrafımızda tanıdığımız herkesin bir blog sayfası oldu.Şimdi herkes benim gibi ne yazıcam ne koyucam ne paylaşıcam diye düşünüyor.Bakalım ortaya neler çıkacak.Ben bile merak ediyorum.
Gerçi 20 mart 2010 cumartesi sabahı katıldığım ilk blog buluşması etkinliğinde blogcular sağ olsun çok fikirler ve kendilerinden örnekler verdiler.Çünkü herkes birbirine sorarken blogunuz ne üzerine diye ben ve kuzenim hiç bir şey diyemedik.Herkes en zevk aldığı kendini rahat hissettiği mutlu olduğu hobileri yapıyordu.Kimileri çok güzel yemekler-pastalar-çörekler yaparken,kimileride el becerilerini,bazıları hayatın en özel anları ölümsüzleştirip her birinin hikayesini okuyanların içine işletiyor,kimileride hayatının belki en özel anlarını- en paylaşmadığı duygularını-hayatta yaşadığı hayal kırıklıklarını yazıyor hatta yazarak rahatlıyordu.Demekki herkes hayatındaki sevdiği ne varsa bu bloglarda yayınlı yordu.O zaman herkesin ortak duygusu sevgiydi.Bende böylece en sevdiğim şeyin ne olduğunu düşündüm.Ve karar verdim.Ama ne olduğunu söylemiycem :) Bir dahaki yazıma süpriz olsun.Herkese şimdiden teşekkürler...

7 yorum:

celebi74 dedi ki...

canım benim merakla bekliyorum yeni yazını...

sevgilerle çok öptüm..

fistik ve pati dedi ki...

Nası olmuş CAN :) Elime yüreğime falan filan sağlık dememişsin :) beğenmedinmi?? sevgiler

celebi74 dedi ki...

:)
nasıl olur CANımmmm.... tabiki beğendim... eline yüreğine düşüncene fikrine gözüne kulağına sağlık..

Kendimce dedi ki...

Sayfama hoşgeldiniz sefalar getirdiniz
tekrar hayırlı olsun.Merak etmeyin su yolunu buluyor bu öyle bir büyü ki içine girince kendinizi buluyorsunuz ne olduğu önemli değil önemli olan paylaşmak

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

bu güzel yorumu yazan parmak uçlarına sağlık...

celebi74 dedi ki...

kendimcem çok haklısın.. bende ne yazacağım diye başladım ama şimdi sanki bana ayrılan yer yada dolarsa ya yetmezse diye telaşe kapılıyorum bazen.. :))

uzmanamator dedi ki...

Hoşgeldiniz aramıza blog dünyası çetrefilli gibi görünen ama çok hoş bir dünyadır yardıma ihtiyacınız olursa elimden gelen yardımı yapmaktan mutlu olurum :)