6 Nisan 2010 Salı

Minik zebra balığının başına gelenler... :)





Benim için hala bebek ve oyun oynamak istiyor ama ben bir türlü enerjisine yetişemiyorum. Zatende ben onunla oyun oynamak değil onu yakalayıp bir güzel mıncıklamak istiyorum ama oğluş buna bir türlü müsade etmiyor.Bir akşam işden geldim ve yemek hazırlamak için doğru mutfağa gittim.Malum babacık gelicek ve ona mama yapmak lazım.Patişde peşimden geldi.Oyun oynamak için sürekli ya bacağıma saldırıyor yada paçamı çekiştiriyor. Bende gözümle ona atabiliceğim ve onunda oyun oynuyabiliceği ne var diye etrafıma bakınıyorum.En sonunda buzdolabımın kapağındaki peluş balık magnetlerden birini atmaya karar verdim.Ve zebra balığımı oğluşuma kurban ettim.Önce şaşkın şaşkın baktı.Daha sonra kendinin bir kedi onunda bir balık olduğunu anlayınca patileri ile vurmaya sonra itmeye başladı.Artık onun peşinde koşturup duruyordu.Çok uzaklaşırsa yada gözümün önünden kaybolursa bu seferde balığını ağzıyla alıp tekrar göz önünde bir yere koyup yeniden oynamaya başlıyordu.Bebek olduğu içinde zaten çok hareketliydi.Bizim yattığımız saatler o evin içinde patır kütür minik zebra balıkcığının peşinden koşup duruyordu.Babası çok kızsada ben hiç dayanamıyordum.O balığı o kadar sevmiştiki mama yerken yanına, su içerken mama kabına gözünün önüne koyardıki annesi gelip onu kaldırmasın diye.Hatta bazen o kadar hararetli oynuyorduki kanepenin altına atardı bi bakmıssın o kocaman göbişinin ite ite zar zor girer kanepenin altına çıkartırdı.Daha ince bi yere girdiyse gelir yanıma "miyiv-mıyıv" der döner gider.ilgilenmezsem ikincide gene "miyiiiivvv-miiyyiiivvv" der döner gider.Üçüncü böyle dördüncü böyle olunca bende dayanamam giderim peşinden bakarım bu eğilmiş bişeyin altına bakıo yada tek patiyi uzatıp çıkarmaya çalışıyo gene olmuyo.Oğlum altına bişeymi kaçtı diyince bi daha bakıyo neyse derken çıkartıyorum komdinin altından sonra deli gibi gene başlıyo balığı kovalamaya.Bir akşam yatıcaz artık ben balığı arıyorum,saklıycamki gece gürültü yapmasın diye.Arıyorum her yere bakıyorum ama bir türlü bulamıyorum.Bide daha garibi oda benimle birlikde arıyor balığını her yere bakıyoruz ama bir türlü bulamıyoruz.Artık umudu kesip yatmaya giderken.Banyoya uğruyorum.Ve dişlerimi fırçalarken kum kabında bi karaltı gözüme takılıyor.Ne? mi dersiniz.Tabiki bizim zebra balık anne almasın diye en güvenli yere tuvalet kabına gömmüş.. İşte böylede alemdir benim oğluşum daha ne anılarımız var.Ve merak ediyorsanız söylim o balık hala sağlam ve hala onunla oynamaya bayılıyor.....

7 yorum:

celebi74 dedi ki...

canım benim valla bende şahit oldum o maceralara.. şimdi de başka maceralara şahid oluyorum.. perdenin arkasında patisi ile bana doğru hamleler yaptığı günü ne zaman yazacaksın diye bekliyorum :))

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

o macerayı 100. izleyici şerefine saklıyor:) ahh o zavallı zebra balık..bi de onun dilinden yazmak lazım yaşadıklarını;) ben buzdolabında sakin sakin dururken, annem beni bigün hiç acımadan oğluna verdi,oğlu beni ordan oraya savurdu o gün bugündür şiddet görüorum..;)

yıldız dedi ki...

resimler çok şirin yaw , keşke bende oğluşumun bu kadar küçük halini görebilseydim:( bizimki bi poşetle bile öyle oyunlar yapıyo
ama sürekli oyun istiyo saklan o seni gelsin bulsun:) sonra koşsun ama enerjim ona benimde yetmiyo:) silika kummu kullanıyorsunuz? bi tavsiyem olabilirdi:) kullandığım kumdan çok memnunumda . vede kapalı wc kabımız var bizim önce benimde açıkdı sonra arkadaşpetden kapalı 35 liraya bi wc aldım çok seviyo en azından wc sini yaparken rahatsız olmuyo:D bu kedoşlar çok tatlı canlar yaa .
sevgiler

fistik ve pati dedi ki...

Evet yıldız bende silica kum kullanıyorum ve arkadaş petden alışveriş yapıyorum.Sanırım yakın oturuyoruz.Bu tuvalet kabını küçükken kullanıyorduk maalesef şimdi buna sığamıyor.Daha büyüğünü aldım.Ama gene açık,kapalıya giriceğinden şüpheliyim çünkü.Benim oğluş illa tuvalaetini yaparken bende yanında olucam bakışıcaz yada yanında durucam,sonra işi bitince patişleri popişi silinicek,annesi kabına yaptıklarını hemen alıcak sonra gidicek içeri.Eğer silmez ve kabına yaptıklarını almazsam bir daha girmez o kaba tutar.Zaten o kumlar bize en fazla 2 hafta dayanıyor.4 haftayı hiç göremedik daha.Ama tavsiyeni merakla bekliyorum.Teşekkürler..

yıldız dedi ki...

akkum ince tanelisi , topaklaşan bi kum. bizimkide anca biz evde yokken ikincisini tutamaz ise yapıyo yoksa akşam bizi bekliyoki kumu temizlensin. temizlersin gidip bi kontrol eder. bende korktum girmeyecek diye ama girdi :) evet gözlerimizin içine bakıp tam fokus olup öyle yapardı. ama kesinlikle ööle ayaklar silinecek nerdeee:) o oturup yalanır:) biraz havalar düzelsin yıkıcam ozaman işte tam mis oluyor ama çok mücadele veriyoruz:) eşim tutar ben yıkarım. tırnak kesme olayınız nasıl , bizde oda tam kabus . bi sitede okudum anca öyle biraz rahat ettik eşim kucağına alıyor ensesinden tutuyor hani hareketsiz kalırya öyle bence pıt pıt kesiyorum ama her pıt da bi miyuu oluyo:) elimi ısırmaya çalışıyo:) dediğim gibi akkum nefis bir kum bebek pudrası kokulu. evde minicik bir koku olmuyo. bana hep gelmeyen arkadaşlarım evin kokuyodur der bi geliyo aaa nerde bunun wc kabı der:)

Asuman'la dedi ki...

Bayıldım ben buna hemen size gelmek istiyorum açık adres alım lütfennn :)

fistik ve pati dedi ki...

Bostancı gösteri merkezi yanındaki beyaz apartman her zaman beklerim.. :)