2 Nisan 2010 Cuma

Yeni annemi kabulleniş




İlk bahar günü büyük sancılarla kuytu bir köşede gözlerimi dünyaya açtım.Hiç birşey göremiyordum ama annemin sıcaklığını hissedebiliyordum.Annem kimseyi yanıma yaklaştırmıyordu.Benim dışımda 3 kardeşim daha oldu.Zaman geçtikce herşeyi daha net görebiliyordum,sürünmekden yürümeye başlamamıştım.Her haftasonu bana bakmaya beni görmeye gelen biri vardı.4 kardeşden sadece bana takılmıştı gözleri,annem iyice sıkılmış bir an önce uzaklaşıp gitmek istiyordu,zaten annemle aramızda 8-9 ay vardı sanırım.Haftalar sonra o her haftasonu bana bakmaya gelen kadın beni sevgi ile usulca kollarına aldı.Bense anneme beni bırakma diye bağırıp kardeşlerimle oynamak istiyordum.Ama nerden bile bilirdimki yeni annemin o olucağını.
O gün beni önce beyaz önlüklü adamların yanına götürdü.Ateşimi ölçtüler,iğne yaptılar bana çok ağlamıştım ve sürekli yeni annemin gıdığına saklanıyordum,iyice korkmuştum.Orda işimiz bittikden sonra beni eve getirdi.Herşeyimi önceden hazırlamıştı.
O gün ilk defa su ile tanıştım.Çok ağladım ama genede beni sevgi ile yıkadı,kuruladı,kuruttu,tüylerimi taradı ve göğüsünde uyuttu.O kadar mutluydumki bütün sakinlik benim fokurdama sesimle bozuluyordu.Bir ara kendime geldim ve artık bulunduğum ortamı keşfetmem gerekiyordu.Her yeri titrek ürkek bir şekilde kokladım.Galiba artık burda kalıcaktım.Herşey çok büyüktü yada ben çok küçüktüm.Akşam üstü yeni annem beni kucakladı.Boynuma kocaman bir kurdale taktı.Ve bana dediki ben sana aşığım lütfen sevimli gözük baba seni kabul etsin dediğinde yüksek sesle kapı çaldı.Ben yeni annemin kucağında şaşkın şaşkın bakarken içeri bir adam girdi.Sanırım bu benim babamdı.Anneme ben sana daha sonra kedi alıcaz demedimmi diyordu.Yeni annemin dedikleri aklıma geldi ve "miyiv-mıyıv" diye cılız sesimle bağırdım.Beni duydu kocaman elleri vardı.Beni kucağına alıp madem geldin artık burda kalıcaksın dedi.Zaten sevimliliğime dayanamıycağını biliordum.Ama ben kardeşlerimin ve annemin yanına gitmek istiyordum.Her gün ayrı bir yaramazlık yapıyordum.Ama yeni annem bana hiç kızmıyordu.Bir gece yanlarına aldılar beni bende tuvalet kabım yerine onların yorganına çişimi yaptım,sonrada kaçtım.Önce babam fark etti yeni anneme kızdı.Ama yeni annem o daha bebek olur böle şeyler dedi temizlemeye veririz halolur dedi ve beni korudu.Tabii o gece her yer çiş olunda ben gene yıkandım beni yıkarken yeni annem beni öpüyordu.Onu o zaman kabullendim.Ve bir dahada çişimi asla yatağa yapmadım..... :))Annecim seni çok seviorum...

5 yorum:

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

ayy duygulandım ben.. kıyamam onun çiş yapan yerlerine ben:) iyiki gelmiş minik patişimiz:)

fistik ve pati dedi ki...

Eee teyzesi artık sende badiş için bir yazı yazarsın.Oğlumun abisinide herkes görsün.

yıldız dedi ki...

ayyyy bayıldım içim sızladı önce çok güzel yazmışsın.
bana kalsa varya böyle minik bir tane alıcam ama eşim tımbış yeterli diyo:) benim birde muhabbet kuşum tımbışdan çok önce almıştım 6 yaşında .
çok tatlılar bunlar yaa. ama inanki kedoşun senin gibi bir annesi olduğu için çooook şanslı
öpüyorum ikinizide

celebi74 dedi ki...

AYYYY canım benim ne güzel anlatmış pati o günü.. az bile anlatmış.. e kedicik ne de olsa dili ancak o kadar dönmüş..

fistik ve pati dedi ki...

Okuduğunuz ve beğendiğiniz için çok teşekkür ederim.Oğlundan anneye mektuplar devam edicek.Evet benimki çok şanslı ama bende onun kadar şanslıyım istediğim gibi bi oğlan çünkü.Ayrıca kediş,köpiş,kuş hiç fark etmez onlarında bizim kadar sevgiye ve ilgiye ihtiyacı var.Ve iiiki varlar....