19 Nisan 2010 Pazartesi

Yalnız kaldığını düşündürmek istiyenler senden daha yalnızlar,Arkandan kuyunu kazanlar onları bırak bir gün başkasıda onların kuyusunu kazar.

Bir gün uyandığında yanında etrafında hiç kimseyi görmediğin bulamadığın oldumu hiç?Ya etrafına baktığında herkesin senden uzaklaştığını yapayalnız ortada kaldığını düşündün mü?Peki en sevdiğin insanların arkandan iş çevirip seni sensizliğinle bile bırakmadıklarını onu bile kıskançlıkları düşüncesizlikleri ile öldürdüklerini ve defalarca kendimizi neden diye sorguladığın damı olmadımı?İyi düşünelim :)
Mutlaka herkes hayatının bir döneminde bu düşünceleri hissetmiş veya yaşamıştır.İnsanoğlu kıskanç,egoist,karşılık bekleyen,kendini düşünen bencil varlıklardır.İçlerinden çok azı bu duyguları yaşayarak aşmıştır.Aşamayanlar ise devamlı aynı olayları yaşayıp hala aynı dersi öğrenmeye ve her defasında da bundan bir sonuç çıkaramadıkları için bu kısır döngünün içinde boğulup gitmiş en sonunda da yaşadıklarını kabullenip susup oturmuşlardır.Kimse ama hiç kimse suçu önce kendinde aramayı düşünmez.Karşı tarafı suçlamak her zaman daha kolay ve gönül rahatlatıcıdır.Herkes kolayı seçer ve bu seçime kendini inandırıp hayatını öyle yaşamaya devam eder.Fakat unuttuğumuz tek şey kimse bu hayatta yalnız kalmaz.Kalamaz yalnızlık Allah'a mahsustur.Aynı duyguları,düşünceleri,hisleri yaşıyanlar birgün mutlaka bir yerde buluşur.Belki sanal belki gerçek ve hep birbirlerine destek olur belki manevi belki hissi belki maddi ama yanyana omuz omuza olur.
İşte blog dünyasıda bunlara en güzel örneklerden diyebiliriz.Farklı yaşantılardaki farklı hayatlar yaşıyanlar ortak bi çatı altında birbirlerini bulmaya karar vermişler.Hayatlarında bir değişiklik bir farklılık yaratma yolunda bu işlere gönül vermişler.Kimileri çok güzel yemek yapıyor,kimileri el marifeti beceresi,bazıları hem yemek hem el işi bir grup da hayatını anılarını yazıyor kimiside o anıları fotoğraflara döküyor.Ama düşünceler ortak sevgi anlayış birlik beraberlik paylaşım ve bu duygular çıkarsız hesapsız diye düşünüyordum.Daha çok yeni olmama rağmen gördümki blog dünyasıda kirlenmiş.Gruplara ayrılmış,kıskançlıklar başlamış.Yazık mı olmuş?Bence olmamış.Herkes kimliğini açığa çıkarmış rengini belli etmiş.Kişiler yanlızmı kalmış.Tabiiki kalmamış.Sonuçda herkes kendi karakterine,duygularına ve düşüncelerine yakın olanlarla bir araya gelmiş.Demekki yalnız kaldım duygusuna kapılmak yanlış bir hismiş.Bir gün o gruplaşmada kendi içinde gruplaşmaya gidicek ve gene kimse yanlız kalmaycak.
O zaman kimse üzülmesin yalnızım,dışlandım,arkamdan vuruldum diye her yerde kişilerin düşüncelerine uyan insanlar var.O zaman hayat devam ediyor demekdir...Bırakın siyah gri ile arkadaş olsun beyaz sarı ile aydınlığın içinede karanlık girmesin :))

8 yorum:

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar şekercim sen kaçıncı köye düşeceksin bakalım:)gel biz köyümüze geri dönelim, fadimenin düğününde halay çekelim:)

*Degisik Tatlar* dedi ki...

Güzel bir yazı.Klavyene sağlık :)

fistik ve pati dedi ki...

blogdayaparımkariyerde teşekkür ederim ben muhtemelen 999.diye bi köy kurup oraya yerleşirim.Fadimeyi boşver halayı senin düğünde çekeriz.

Değişik tatlar teşekkürler...

celebi74 dedi ki...

eline sağlık kuzum! valla doğru söze ne denir? doğru denir cümlesi ile seni yorumlandırıyorum..!!!

nestug dedi ki...

merhaba arkadaşım bende seninle 999.köye gelebilirmiyim aynı dert bende de var
Paticiğinede bayıldım o ne şeker ne tatlı gel beni ye diyor
benimde kediciğim vardı ama malesef kaybettik ve ondan sonra bir daha almadım cesaret edemedim ama şimdi babamız ve kızım kedi diye tutturuyor
yakında sanırım bizimde bir kızımız olur
sevgiler nestug

fistik ve pati dedi ki...

Hoşgeldin sayfama nestug her zaman beklerim 999.köye ve çok sevinirim.Evet patiş tatlıdır görsen kesin yersin.Senin kedişinin ölmüş olmasına çok üzüldüm ama yeni bir kedi alma fikrinede çok sevindim.Umarım en yakın zamanda alırsın ve resimlerini koyarsın.Bellimi olur belki bende senin kedişi gelip yerim :))

M@hPéRÎ dedi ki...

merhabalar.blogunuzu çelebimin blogundan keşfettim.hoşgeldiniz :) postunuzu da keyifle okudum. çoğu satırda ''anormal değilim demekki'' dedim :))
yaz tatiline başlayan biri olarak hemen izlemeye alıyorum ve sık sık ziyaret ediyorum blogunuzu.
sevgiler..

fistik ve pati dedi ki...

Hoşgeldin mahperi,yazımı okumana ve beğenmene sevindim.Güzel sözlerin ben mutlu etti.Her zaman beklerim ve bende iadeyi ziyarete gelirim :) Teşekkürler