28 Haziran 2010 Pazartesi

Güvenle uyumak....





Kışın soğuğunda,yazı sıcağında,bazen yatakta,bazen koltukta yada seni seven birinin kucağında veya ayaklarının dibinde sırtını onun sıcaklığına vererek güvenle uyumak ne kadarda güzeldir.Birilerinin sana güvenmesi ve yanında rahat,mutlu,huzurlu hissetmesi ve bunu hissederken de bu hissi sana da yaşatması ne muazzam bir duygudur.Onun yatışını seyrederken bu hissi yaşamaya doyamaz ve hiç bitmesin der durursun.
İşte bu güven ve sevgi duygularıyla kendini bazen koltuğa bazen yatağa atanda benim minnoş oğlum patişim.Her akşam biz yatarken bizi odamıza kadar götürüp.Sonra kendi yemeğini suyunu ve tuvaletini yaptıktan sonra fokur fokur yanımıza gelip önce uyuyup uyumadığımızı kontrol eder.Eğer uyumadıysak bu hala oyun oynayabiliriz demek ki o zaman yandık.Ama eğer uyuyorsak gelip gıdıktan kendini öptürür zaten mecburen öpmek zorudayım çünkü ağzımla burnum arasına yatar.Gıdık gıdık yaptıktan sonra daha rahat bir yere yatmak için anne ile babasının arasına boylu boyunca yatar.
O yayıldıkça biz rahatı bozulmasın diye kıpırdamayız.Sabah kadar bizimle güvenle uyur hatta ben bazen üşür diye kalkıp üstünü örterim hafifçe sesi bile çıkmaz.Sabah 6,5-7 gibi uyanıp,yanıma gelir örtüyü kaldırıp hadi gel derim hemen gelip örtünün içine girer kafasını yastığa koyar bir patisinide boynuma gıdışınıda dudaklarımın üstüne koyar.Ben ona gıdış gıdış yaparım o fokurdar sonra biraz daha uyuruz.Sabah 8 artık kalkma saatimiz uyandırmak için bütün muzurlukları yapar.Ama herşey rağmen onu ne kadar sevdiğimizi ve ona ne kadar aşık olduğumu bilir...

6 yorum:

celebi74 dedi ki...

oy oy oy bilmezmi bilmezmii.. o yüzden beni bile kıskanıyor..

yıldız dedi ki...

yaaa kıskandım:) yani aslında benim kedoşumda yatmak için bizi odaya götürür kendi ihtiyaçlarını gördükden sonra gelir sonra birimizi seçer ona dayanır uyur ama bu dizden aşağımız oluyor nedense:) ilk defa elimin onu okşadığı mesafeye dün akşam geldi oda babasına dayandı pikenin altında hemde kıskandım nasıl kıskandım eşimi biraz okşadım eşimde hadi yıldız bırakda rahat uyusun dedi. bıraktım:( bi süre sonra yine pikenin altından çıktı ayak ucumuza gitti :( yaw gelse şöyle koynuma yatsa ahhh bizim kedoş çok kasıntı demekki:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

yaaa Tarçın ı özlediiim:((( onun da böyle tipik yatışları vardı..
bir de bi koltuk vardı onun köşesinde uyumayı çok severdi, biri oturuyorsa yerde bekler,gözünün içine bakar, köşesi boşaldığı an atlar hemen yayılırdı:)

HÜRREM TAKI dedi ki...

oy oy oy yerim ben senin göbişiniiiii

Burcu dedi ki...

ayyy tipe bak nasılda yatıyor çok şeker

fistik ve pati dedi ki...

Celebi74 patiş senin odanı ve yatağını istila etmiş durumda çünkü bu sıcakta en serin oda seninki teyzem gelsinde beraber uyuyalım diyor bilmem anlatabildim mi?
Yıldız'cım benimki şımarık sevgi arsızı oldu.O yüsden sürekli ya kucağımda ya yanım yada kuyruğum gibi peşimde..Kıskandırmak gibi olmasın (aramızda kalsın bayağda şımarık)
Biyaşımadahagirdim;tarçın daha eve dönmedi anlaşılan.Umarım en kısa zamanda döner.Yeni hikayelerini yatışlarını yayınlarsın..
Hürrem takı;hoşgeldin bloğuma hiç merak etme ben senin içinde eve gidince yerim o göbişi :)
Burcu;sende hoşgeldin insan gibi uzanıp yatıyor işte güvende ve sevildiğini bildiği için