22 Haziran 2010 Salı

Patiş ve yaz bahçesi....





Yeniden herkese merhaba;
Çok uzun zamandır işden güçden vakit ayırıpda yazmak kısmet olmadı.Ama bugün artık rahatlığa kavuştum diyebilirim.Yokluğum sırasında celebi74'ümle birlikde her sene hazırladığım yaz behçemin hazırlıklarına başladım.Benim bir balkonum olmadığı için direk çıkışım apartmanın ortak alanı olan bahçeye,ama bahçe o kadar bakımsızdıki perdeyi açıp bakmak bile istemezdiniz.Yerler beton 5 adım ilerimde boyası gitmiş akmış çatlamış patlamış uzun bahçe duvarı...Ne kadar kasvetli soğuk..
Sonra bütün malzemelerimi aldım.Ve ustam Çelebi74'ü aradım.Gerisini zaten o kendi bloğunda dayanamamış anlatmış.O yüsden bahçe hazırlığını daha fazla uzatmıycam.Ama buna en çok oğluşum sevindi.Çünkü bütün gün o camdan bu cama koşturup duruyor,bulduğu en soğuk taşa yatıyordu.Hatta sırf bu yüsden traş bile oldu.Hatta kendine yeni bir imaj yaptık değişiklik olsun diye.Gerçi biz bile bu havada baygınlık geçirirken onun geçirmesi normaldir.Ama hepsini çözdük.Şimdi ise gözü sürekli bahçede,işden eve gelince direk bahçeye çıkan balkon kapsının önünde durup anneyi bekliyoruzki kapıyı açsın ve dışarda otursunlar.Koklasın oynasın duvardaki kelebekleri yakalasın.Hatta gelen kelebeklerin peşine atlasın,böceklere patisi ile bassın ama bıraksın (yiyemio midesi çünkü bulanıyor) yada dışardaki yabancı kedilere göz dağı versin.Ama ben en çok takla atan güvercinleri seyretmesini seviyorum.O ise serinlikde yanı başımda uyumayı...
İşte benim iki canım biri oğluşum,diğeri balım iyiki varlar ..Teşekkürler..
http://celebi74.blogspot.com/2010/06/yazbahcesi.html

7 yorum:

celebi74 dedi ki...

canım benim ustan sana kurban olsun :)) bol bol keyfederiz burada birlikte inşaAllah.. güzel günlerimiz çok olsun.. gölgede ama içimiz hep sıcak olsun.. seni seviyorum..

yıldız dedi ki...

yaaa bayıldım:) çelebi yaaa
hakikaten nefis olmuş o koltukda uzanmak isterdim. gerçi yağmur çişeliyo ama
benden size tavsiye renkli armut koltuklarda süper olur:)
tıraş olurken huysuzlanmadımı? bende istiyorum ama eşim güzelliği gider diye istemiyo:) bide bunalıma girer diye:) c.tesi yıkadım dalin bebekşampuan ile misler gibi oldu pofur pofur kıskandırmak gibi olmasın:)
sevgiler

fistik ve pati dedi ki...

Valla ne yalan söyleyeyim yıldız'cım benimkinde veteriner fobisi var adını söyleyince yok oluyor ortalıktan onu veterinere götürmek bile bir işkence ama tıraş için kas gevşetici yapıyorlar ve rahat rahat tıraş edip tırnaklarını kesiyorlar.Benimki çok rahat etti tüyleri kesilince açıkçası bende çok rahatladım çünkü dökülmesi durdu.Hatta bazen üşüyüp yorganın altına girip kafasını yastığa koyup uyuyor.O bunalıma girmedi annemler girdi hayvanı kuşa çevirmişsin diye söylenip durdular.Demek bebek şampuanı ile yıkadın yerim ben onu tüyleri çok güzel olmuştur.Bende benimkini çilekli şampuanla yıkadım kurutmama bile gerek kalmadı.Sonrada koca göbişini yedim durdum...
Bahçe yazın bizi evin baskın havasından kurtarıyor.Üstü kapalı tente var yağmur sorun değil yani.Bir gün beklerim inşallah...

biyasimadahagirdim dedi ki...

aa bu blog sahibinin annesi yabancı değilmiş:D
hayırlı olsun. yaz bahçesi süper olmuş çelebinin ellerine sağlık;)
kedi hasretimi bloglardan gideririm artık bende:( Tarçın 15 gündür kayıp:((

fistik ve pati dedi ki...

Tarçının 15 gündür kayıp olmasına çok üzüldüm.Hemde bu yağmurda serinlikte umarım en kısa zamanda geri döner...

ŞANSLI dedi ki...

Merhaba!
Bloguma yaptığınız ziyaret içi teşekkür ederim.Ne güzel ettinizki böyle bür güzelliğin farkına vardım.Maşallah çok güzel bir kedi gerçekten.Traş olmak bu kadarmı yakışır bir kediye.Benim için patilerinden bir öpüver.Yaz bahçesi süper olmuş.İyi günlerde oturun.Güzel dostluklara inşallah.
Sevgiler:)

fistik ve pati dedi ki...

Ziyaretin için çok teşekkürler şanslı..Bende senin minnoşu gördüğüm zaman maşallah çok güzel dedim hatta bir akşam evden kaybolma hikayesini okuyunca çokta üzüldüm ama hikayenin sonu güzel bitti.Yaz bahçeme beklerim oğlunla birlikte.Teşekkürler :)