5 Ağustos 2010 Perşembe

Bahçemdeki yabancı :))






Bu sabah,oğlumun pikeyi üstümden çekişi ile uyandım.Sen gece gel yanıma boylu boyunca uzan sonrada hafif rüzgar çıkıncada pikeyi patiği ile çek üstüne ört uykuya devam et. Sabah hava hafiften bir serin oluyor ya işte o serinliğe uyandım. Sonra neden açıkta yattığımı anladım ve güldüm.Biraz oğlumun yanına yattım,sevdim,öptüm en sonunda oda bende kalktık. Ben iş için hazırlandım,giyindim,oğluşa mama koydum falan derken tam çıkacağım evden birde pencere ve bahçe kapısını kontrol edim dedim. Bahçe kapısında birde ne göreyim. Minnoşun biri gizlice bahçeme girip koltuğa bayılmış.Hemde ne bayılma... Yorumları size bırakıyorum ama sabah ben çok güldürdü bu ufaklık... İyiki varlar :)

3 yorum:

ŞANSLI dedi ki...

Amanın insan gibi! dayamış ayakları::))
Sevgiler:)

fistik ve pati dedi ki...

Bu havada bayılmak için en güvenilir ve en serin yeri seçmiş,çokta iyi yapmış...Bende uyanmasın diye hiç ellemedim.Hala geceleri aynı koltukta yatıyor ayrıca artık yalnız değil artık kardeşini de getiriyor...

celebi74 dedi ki...

ayyy bunun adı şanslı olsunnn!!!v :) senin bahçeyi bulduğu için çok şanslı çünküüü... ama pati görmesin.. pıhhhh yapar ona...