13 Eylül 2010 Pazartesi

Pazarları keyif yapmak gibisi yok....






Altı gün boyunca oyun oyna,o camdan bu cama koştur,anneyi bekle,babayı bekle,yemek ye,temizlen derken koca bir haftayı daha bitirdi benim oğluşum.Ama nedense bu hafta geçen haftalara göre daha yoğun geçti sanırım.Eeee tabi bi o camdan kim geldi bu cama şimdi kim gitti.Sanki mahallenin muhtarının kedisi herşeyden haberi var oğluşun.

Sonunda haftanın 7. ve son günü olan pazar geldi.Oooo oğluş için en güzel gün annesi babası evde daha ne olsunki.Tabii sürekli geçip gidende yok evden herkes tatil yapıyor.Benim oğluşum nesi eksik ki.Saat öğlen 3-4 civarı yatak odasında yanlız yatmakdan sıkıldığı için salona yanımıza geldi.Şöle bir bakındıkdan sonra kendini hop koltuğun üstüne attı.Bende hafifden serin olduğunda polar sabahlıkla dolanıyordum sonra sıkıldım koltuğun üstüne bırakmıştım.Önce beni patileri ile itekleyip kendini koltuğun iki minderinin arasına yerleştirdi.Ve başladı pazar şekerlemesine..... :) Eeee kedi olmakda zor iş :))

7 yorum:

yıldız dedi ki...

yaa bu ne güven maşalllahhhhhh diyorum 41 kere maşallah bu göbiş yenilmezde ne yapılır. bu güveni nasıl sağladınız anlatsanıza hiçmi kızdırmazsınız kendilerini:) biz oyun ister kızdırırız çekip çekip yere yatırırız oda dayanamaz bize ufak bi ısırık atar:) sonra arkadan koşar bacağı ısırmaya çalışır ama böyle yatıormu vallahi yatmıyor bizim yüzümüzdenmidirki:)))) bu arada tüyler halen uzamamış:) vallahi bu kendini insan sanmıyorsa bende kedi olayım
göbişine kocccamn bi öpücük kondurun benim için
sevgiler
yıldız(kıskanç yıldız:) )

HÜRREM TAKI dedi ki...

ayyy kurban olurum ya şimdi orda olsam nasıl mıncıklardım göbişlerden

fistik ve pati dedi ki...

Yıldızcım; En son 1 kez daha kestirdim tüylerini yani bu yaz tam 3 kere traş oldu.Bütün yazda çok rahat etti.Şimdi kışa gireceğimiz için artık uzatıyoruz.Bende bütün ev kedileri böyle yatıyor zannediyordum demek ki yanılmışım. Ama inan özel bir şey yapmıyorum,aksine her tarafını mıncıklıyorum.Çünkü dayanamıyorum bu göbişe oda beni mıncıklar der gibi hep böyle uyuyor...
Sanırım seninde dediğin gibi o kendini insan sanıyor bende kedi :)))

Hürrem takı; eee 7,5 kiloluk bir göbek mıncıklanmazda ne yapılır? çok haklısın yani :))

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

ben demiştim ama dimi daha bi avuçtu, bu kedi diil demiştim=) 'evcilleştirilmiş kedi' diil, 'insanlaşmış kedi':)

celebi74 dedi ki...

:) ayy patişşşş ne güzel uyuyorrr... ben olsam orda uyumazdı ama eminim bundan :))

banuca dedi ki...

E bu da yemelikmiş tam, Bıdıkta böyle uyuyor bazen, ne de olsa kedilerle beraber büyüdü, ama artık kediler yok :(

celebi74 dedi ki...

http://celebi74-celebi74.blogspot.com/2010/12/mim-gelmis-mimler-gelmis-hos-gelmisler.html

mimledim seni :))