8 Temmuz 2011 Cuma

Dünden bugüne minik bir masal Tavşi ile 2 kırmızı başlıklı kız :))


Bir varmış bir yokmuş... Günlerden 7 Temmuz tarihlerden 2011 miş. Bembeyaz bir tavşi kırlarda sepeti kolunda gezip oynarmış.Tavşi o kadar beyaz,o kadar güzel,tatlı ve sevimliymiş ki her gören tavşiyi evine götürmek istermiş.Bir gün tavşi ormanda yürürken 2 tane kırmızı başlıklı kız görmüş ve şaşırmış.Çünkü bildiği masalda bir tane kırmızı başlıklı kız varmış. Tavşi düşünmüş taşınmış ve demiş ki :Bunlardan bir tanesi kesin hain kurt ve beni yemek istiyor.Hemen bir şeyler yapıp gerçek kırmızı başlıklı kızı bulmam lazım demiş. Kocaman bir ağacın dalına çıkıp oturmuş ve aşağıya 1 tane nutella sallamış (gerçek kırmızı başlıklı kız çok severmiş), 1 tanede cordon blue (hain kurtun ev sevdiği yemekmiş bir otutşunda 3tane yermiş), ve beklemeye başlamış... en sonunda kırmızı başlıklı kızlar gelmiş.... Tabii ki gerçek olan sağdaki kırmızı başlıklı kızmış...Hain kurtta bütün akşam mide şişliğinden patlamış.... Bu masal böle bitmiş... Herkes sonunda mutlu olup evine gitmiş :)))














Bu hikayeyi çok sevdiğin dostum Nilgün ve onun minik örgü tavşanı Tavşi ile canım arkadaşım Burcu'ya benden armağan olsun. İyi ki varsınız... :)))

7 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

canım benim sende iyiki varsın! tavşide olmasa ben hain gurt olmaktan nasıl kurtulacaktım.. nasıl temize çıkacaktım.. ayyy düşünmek bile istemiyorum....

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Çok şekersiniz:)

Blogdayaparımkariyerde dedi ki...

hahahahah ayyy çok biyendim ben bu masalııı en kısa zamanda canlı olarak dinlemek istiorummm=)

Banuca dedi ki...

Ne diyeyim, hep mutlu olun, hep böyle gülün, böyle güzel dostluk gibisi var mı :)Haaa bu arada bir kavanoz Nutellaya ben de kandırılabilirim:))

Nilgün Komar dedi ki...

ayyy banu ablamm ben sana bir koli nutella alırım valla bir kavanozun lafımı olurrrr

Banuca dedi ki...

Bir koli mi :))))) Nilgünüüüüm, senin beni çoook kandırmaya niyetin var anlaşılan:))

fistik ve pati dedi ki...

Hiç merak etmeyin ben bundan sonraki her tavşi hikayesinde 1 kişiye nutella alacağım.Böylece her hikayede 1 kişiyi kandırmış olacağım :))