4 Temmuz 2011 Pazartesi

Son Osmanlı Yandım Pati'den tv keyfi :))




Çok uzun zaman sonrada olsa yeniden yazmak güzel... Uzun zaman diyorum çünkü marttan bu yana 4 ay olmuş.Bu 4 ayda çok şey değişti.Ben ve oğlum yeni bir hayata,yeni bir eve ve farklı bir hayata adım attık.Yeni evde ananemizde var.Bu yüzden alışması bayağı zor oldu,ama alışınca da ortaya çok değişik bir o kadarda keyifli anlar çıktı.İlk başlarda her yeri kokladı,hep tedirgin,hem kucağımdaydı.Ananenin yanına gitmiyordu.Anane ise kedi mantığıyla her çağırdığında kucağına otursun kendini sevdirsin istiyordu,istediği olmayınca da kendime sırf sizin yüzünüzden bir kedi alacağım diyordu.Halbuki her kedinin bir karakteri var ve o istemediği sürece ona bir şey yaptırmak mümkün değildi. Bunu da ananesine 1 ay içinde öğretti. Şimdi hala kucağına gidip oturmuyor ama en azından bacaklarına sürtünüp kendini sevdiriyor.Yeni evini iyice sahiplendi tabii....

En enteresanı da kendine tekli berjer bir koltuk seçip sürekli akşamları oradan televizy
on seyretmesi ve koltuğuna da kimsenin oturmasına izin vermemesi özellikle de akşamları :) Oraya çıkıp oturup resmen şekerleme yapıyor televizyon karşısında yaşlı adamlar gibi.İnanmıyorsanız resimlere bakın... :))

3 yorum:

Ceren dedi ki...

Tıraşını sevsinler senin :)
Yeni düzeniniz güzellikler getirir umarım :)

Sevgiler.

fistik ve pati dedi ki...

Güzel dileklerin için teşekkür ederim cerencim :)

Nilgün Komar dedi ki...

ay şuna bakın yahu! hakikaten son osmanlı yandım pati olmuş bu velet! tabi evde anne, anneanne etrafında pır dönünce kendini şehzade bile zannetse yeridir...!!