26 Ağustos 2011 Cuma

İnanamıycaksınız :))



Bilmem biliyormusunuz ama benim ki yaramazlık ve muzurlukta bir numara üstüne daha fena bir patiş daha görmedim. En sevdiği muzurlukta bütün oyuncaklarını koltuk altına atmak ve sonrada onları oradan çıkarmak için ince ve dar olan koltuğun altına girmek. Aslında altına girmesi de problem değilde ben en çok sıkışıp oradan çıkamayacak diye korkuyorum. Çünkü oğluşum hem uzun boylu hemde 7,5 kilo böylede olunca kendini o 10cm lik yerden ıkış tıkış koltuğun altına öyle bir sokuşturuyor ki ne dönecek yeri ne de hareket edecek alanı kalmıyor, daha da fenası oyuncağını da çıkartamıyor.Fakat bir şekilde kendini soktuğu gibi her seferinde oradan çıkartmasını beceriyor en azından.

Ben ise her seferinde aman sıkıştı, aman bir yerine bir şey olacak diye peşinde dolaşıyorum.
Ama kim takar anneyi... akıl muzurluk, yaramazlık peşinde tabii...
Bir gün artık dayanamadım. O koltuğun altında ne durumda ne yapıyor nasıl çıkıyor fotoraflamak istedim ve inanın haline inanamadım... Bakalım siz inanabilicekmisiniz ??? :))

6 yorum:

halime dedi ki...

çok komik bir kedi buuu:)))))
benim fıstık da zeytini böyle yapar kovalar kovalar sonrada yer:))))

fistik ve pati dedi ki...

Komiktir benim oğluşum azıcıkda muzurdur :) Demek ki hepsini kendine göre bir muzurluğu var.Senin ki zeytin yiyormuş benimkide haşlanmış yumurta kayısı kıvamı tercihi :) Allahdan kovalayıp oynamıyor :)

Blogdayaparımkariyerde dedi ki...

hahaha ponpon kuyruğa bak sen nerelere de girermiş=) küçükken normal geliodu da, şimdi bu haliyle oralara girmesi her kedinin harcı diil helal ossun patiye=)

Nilgün Komar dedi ki...

oy patiş! sıkışacaksın oraya bak kalıcan bir gün :) sonra ben gelip seni burlardan oralar kurtaramam! laf dinle yapma yaramazlık :)

Asuman'la dedi ki...

pek şeker kuyruğunun ucunda pon pon mu var böyle bi kedi bir kere daha görmüştüm cins herhalde dimi ??

fistik ve pati dedi ki...

Evet Asumancım kuyruğunda poponu var yaz aylarında tüyleri dökülmesin diye 1 numara traş oluyor.Bende kuyruğunda ponpon bıraktırıyorum :) Sokaktan aldım ama iri ve uzun tüylü bir kedi cins bir kediden bazı genleri almış dedi...