23 Ağustos 2011 Salı

Kirlenmek güzeldir,temizlenmek yorucu :))





Temmuzun son haftasını annem iş seyahatine gideceği için babamda geçirmek zorunda kaldım. İlk başta gitmemek için çok ağladım.Ama annem yalnız başıma 4 gün evde kalamayacağımı söyleyince mecburen babama gittim (Laf aramızda babamı da çok özlemiştim). Eve ilk girdiğimde etrafta çok ses vardı,biraz ürktüm ama sonunda alıştım.4 gün oldu 7 gün hiç gitmek istemedim. Babam bana sürekli ıslak mama aldı :) Annem haftada 2 kere alıyor halbuki... Ama olsun ikisini de çok seviyorum ben :) Mamamı yedikten ve bütün muzur yerlere girip kirlendikten sonra babamın karşısındaki puf da serin serin temizlenmek yorucuydu....

4 yorum:

♥ PEMBE PATİ♥ dedi ki...

Helal olsun sana:)
Mırk:)

yıldız dedi ki...

ayyyyyyyyyyyyy fıstık özzledik valla seni bee:)
valla benimkisi ev kedisi hesapda ama ayakları sokak kedisi gibi:)

Nilgün Komar dedi ki...

gel keyfim gel! süpersin patiş sen! dünyanın keyfini çıkar bizim yerimizede!!!!!

fistik ve pati dedi ki...

Bende özledim Yıldızcım aslında o kadar çok şey yaşadık ki bu sıralar ama ben bir türlü bu haylazın yaramazlıklarını yazamadım... Ama genede iyi ki varlar ve dünyanın keyfini onlar sürüyorlar.