22 Eylül 2011 Perşembe

EKS mutfak akademisinde misafirlikte...

Geçtiğimiz hafta sonu farklı bir etkinliğe hemde oğluşumsuz katıldım.Katıldığım etkinlik aslında daha çok yemek bloglarını ilgilendiren bir etkinlikti. Sağolsunlar www.tarifrehberi.com ve www.nilgunkomar.blogspot.com sayesinde katıldım.Çok güzel insanlar tanıdım sayelerinde hepsine çok teşekkür ederim.
Bana gelince açıkçası bu kadar ustanın,şefin ve bu işe gönül verenlerin yanında olup da süper yemek yaparım diyemiyorum.

Fakat çalışma hayatından ve eski ev hanımlığı tecrübelerime dayanarak hızlı,pratik ve lezzetli yemek yaptığımı söylerler. Ama genede onların yanında ben pek bir şey söylemesem çok daha iyi olur. Biraz buluşmadan bahsetmem gerekirse; tüm

bloggerlar ile buluşma saatine geç kalarak ta olsa EKS Mutfak Akademisinde buluştuk. Onlar buluşup çoktan sohbet etmeye yeni projeler üretmeye başlamışlardı. Şefimiz Eyüp Kemal Sevinç kendi bilgilerini, yaşadıklarını,tecrübelerini ve yapmak istediklerini soluksuzca güneşin altında tüm bloggerlara anlatıyordu.O anlattıkça hepimiz heyecanlandık. Çünkü bu hayatta ki en güzel şey hayata karşı bir şeyler üretmek, ortaya koymak, bunu insanlarla paylaşmak ve sonucunda birilerine yardım etmek yada birilerini hayallerini gerçekleştirmek.Aslında gerçekleştirdiğimizin kendi hayallerimiz olduğunu görmek çok güzel bir duygu. Artık bunun için elimizden ne gelirse yapacağız.

Şimdi en güzel kısmına geliyorum. Birbirinden lezzetli yiyecekler vardı.Her blogger bir şey hazırlayıp getirmişti.Yapılanların önünde resim çekildi fakat ben en arkada olduğum için gözükemedim :) ama herşey çok güzeldi.Sonrasındaki samimi sıcak sohbetler... Bundan sonra her ay buluşacağız ve ben size oğluşumsuz da bir şeyler yazacağım.Genede belli olmaz oranın kocaman bir bahçesi var belki onuda götürürüm ;)

Tabii sohbetlere ama zaman geçince kalkma vakti de gelip çattı tabii tam kapıdan çıkarken

sponsorlarımızın hazırladığı KOSKA ve SİNANGİL UN'la

rının süpriz hediye paketleri ile bizi uğurladılar.



EKS Mutfak Akademisine, Eğitmen Şefimiz Eyüp Kemal Sevinç ve diğer şeflere, KOSKA'ya,SİNANGİL UN' larına, Tarifrehberim.com (Mehtap Güzey),Balım Nilgunkomar.blogspot.'a ve emeği geçen herkese çok teşekkür ederim...

3 yorum:

Senem dedi ki...

canım bizde seni tanıdığımıza çok memnunolduk.Ayrıca sende kediler için güzel mama yarifleri verebilirsin .Ben muhebbet kuşu besliyorum onlarla ilgili biraz sonra vaktim olursa mama tarifi atacağım. Onlarda can onlarda yemek yiyor.kendine iyi bak tekrar görüşmek üzere

fistik ve pati dedi ki...

Bende sizleri tanıdığıma çok memnun oldum Senemcim.Ben muhabbet kuşuda besledim onunlada ilgili bildiğim bi kaç mama tarifi var.Benim yaptığım tüm yemekleri zaten önce oğluşum tadıyor sonra etrafımdakiler.Onunla ilgili yaşadıklarımıda yakında paylaşıcam.Umarım en kısa zamanda tekrar toplanırız.:))

Nilgün Komar dedi ki...

evet şekerim umarım en kısa zamanda yine toplaşırız hayırlısı ile.. böyle harika bir günü yine tekrar ederiz.. yapacaklarımızında bir fayda getireceğini bilmek büyük motivasyon sağladı bende doğrusu.. iyi bir iş çıkaracağız biliyorum!!!!!!!!!