29 Eylül 2011 Perşembe

MiYUU ile tanışmamız... (BU MİNİĞE ACİL YUVA ARIYORUZ)


Geçtiğimiz pazar Balım Nilgüşümü evinden almaya gittim. Bütün pazarımızı oğluşumla yeni taşınacağımız ev için mutfak ve banyo çözümleri için yapı marketlerde geçirmeye karar vermiştik. Sanırım saat 12 civarlarıydı Nilgünümün evinin önüne gittiğimde. Otopark girişinin önünde siteye ait çöp konteynerlerinin yanında öylece yatan minicik tekir rengi yavru kedi bir anda dikkatimi çekti.İnsanlar,arabalar yanından öylece geçip gidiyorlardı.O ise sadece yarı kapalı gözleri ile gelip geçenlere bakıyordu. Dostumu bile gözüm görmedi bir an sanki kitlenmiş gibi arabayı olduğu yerde bırakıp, ona doğru yürümeye başladım.Yanına gitmeden daha gözlerim dolmuştu.Güvenlik o minicik kedinin önüne bir parça beyaz peynir bırakmıştı.Ama miniğin onu yemeğe hali bile yoktu. Yavaşça yanına gidip ona seslendim.Gözleri akmış ve beyaz bir tabaka ile kaplanmıştı.Burnu akmış ve muhtemelen tıkanmıştı. Yanımdan geçen insanların garip,hastalıklı bakışları altında onu kaldırmaya çalıştım.Fakat o kadar minik,çaresiz ve açtı ki bıraktığımda tekrar yere uzandı. Öyle çok üzüldüm ki. Bir an ne yapacağımı bilemedim. Balım Nilgünüm hemen güvenlikten küçük bir kutu buldu. Miniği kutunun içine koyduk.Ve hemen oğluşumun veterinerine götürdüm. Yolda kısık,ince sesiyle miyuu,miyuu diye bağırıyordu. Dedim ki bunun adı MİYU olsun.Yol bir an o kadar uzun geldi ki sanki hiç varamayacakmışız gibi. En sonunda veterinere ulaştık.Serum takıldı,gözleri temizlendi,aşıları yapıldı, antibiyotiğe başlandı.Sevgili Veterinerimiz Tuğba 3-5 güne toparlar dedi. Ve onu güvenli ellere bırakıp işlerimizi halletmeye gittik. Sonra akşam tekrar uğradığımda. 3 Haftalık minik bir kız olduğunu öğrendim. Akşam kendine gelmişti.Tedavisi bu akşam bitiyor.Artık sağlıklı bir yavru,saat 6 da çıkacak veterinerden inşallah güzel bir yuva bulabilirim bu kıza. Şimdi sağlıklı aşılı tek eksiği sevgi... :(

9 yorum:

yıldız dedi ki...

Allah senden razı olsun canım:( hiç kimse ilgilenmez birde çöpmüş gibi düşünürler ellemezler bile onun orda yatması bazılarına batar bile:( ne insanlık kalmış ne insaf :(
birde yardım edenleri garip bakışlar atarlar.
bizler gibi düşünen insanların çoğalması diliyorum.
bu arada belkide 2.minik yavru olur ne dersin;)
sevgiler

♥ PEMBE PATİ♥ dedi ki...

Allah gönlüne göre versin...İnşallah bir yuva bulunur.
Sevgiler:)

Senem dedi ki...

canım çok duygulandım facede paylaşalım belki biri çıkar yer nerdeydi tatlım

Senem dedi ki...

heryere attım canım linkini inşallah bulursunuz

Blogdayaparımkariyerde dedi ki...

ben ona kıyamammm=( bende paylaşıorum şimdi linkini herkes böyle paylaşırsa mutlaka isteyen iyi bi şekilde bakabilcek vicdanlı birileri çıkar karşımıza

fistik ve pati dedi ki...

Size çok teşekkür ederim.Bu minik Kozyatağında veteriner kliniğinde şimdilik.Umarım en kısa zamanda bir yuva bulurum.İyi dilekleriniz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.Dualarınızı eksik etmeyin.

Ah Yıldızcım benim oğluşum çok kıskanç bir kaç defa denedim ama kabul etmedi hatta saldırdı.Birde şu anda bizde oğlumda annemde kalıyoruz.Mümkün olsa zaten hiç düşünmem ama maalesef ki mümkün değil.

EBRULİ dedi ki...

Çok tatlıııı..İnşallah o sevgiyi verecek bir sıcak yuva bulunur..

yıldız dedi ki...

benimkide öyle yaa , bir kere arkadaşlara kedilerinizi getirin dedim 2 tane minicik
bu hiç çıkmadı ortalıkda gözükmedi:)
sonra aldım birtanesini bak oğlum bu kardeş dedim bi kıhhhladıki hayatımda böyle kıhlama oğluşumdan duymamıştım tam patiyi kaldırdı çakacak ben yavruyu önünden aldım. kediler zor kabulleniyor vallahi
senin gönlüne sağlık canımcım , bilirimki imkanın olsa hepsine yuva açarsın

Nilgün Komar dedi ki...

miyuu.. umarım bir sahibin olur yakında... senin için dua ediyorum.. çöp tenekesinin kenarındaki aciz haline çok üzülmüştüm..