22 Kasım 2011 Salı

Ama böylede uyunmaz ki....

 Eeee havalar soğudu malum herkes üşüyor artık. Tabii benim oğlumda üşümeye başladı. Ananesi yüzünden kışa girmeden bir daha traş olmak zorunda kaldı çünkü.   Bu sefer daha hızlı uzasın diye tüyleri 3 numara kestirdim. Bide çirkin kesmişler bu sefer,çöp adam Cin Ali'nin kedisine benzemiş. Kocaman yusyuvarlak bir kafa iki tane düğme göz, yuvarlağın üstüne iki küçük üçgen kulak birde uzun bıyıklar uzaktan da baksam yakından da baksam Cin Ali'nin kedisi. Yapacak bir şey yok tabii  ananeden azar işitmektense böyle olması hepimiz için daha iyi. Ama bu sefer de yerler soğuk hava soğuk gece üşüyor tabii benim oğlum. Her gece yatma saati hadi yatıyoruz deyince benden önce gidip yorganın üstüne çıkıyor.
Ben yatınca da kendini ayak ucuna beni sıkıştıracak şekilde uzanıp hasır hasır yalanmaya başlıyor en az 1 saat tek tek her tüyünü yalıyor.Sonra kendini bir şekilde bir yere boylu boyunca uzatıp yatıyor.Battaniyesi var üstünü örtüyorum. Bende uyku moduna geçiyorum derken tam dalmama yakın. Oğluşum yanıma gelip ağzımı burnumu yalamaya başlıyor ki niyet belli ben yorganı kaldırıyorum o altına girip yatıyor bende üstünü örtüyorum ve sonuç yandaki gibi.Bütün gece sarmaş dolaş uyumaya devam ediyoruz. Bazen kedi mi? insan mı? ben bile anlamakta zorlanıyorum.... Ama ne olursa olsun ben oğlumu çok seviyorum......

12 yorum:

yıldız dedi ki...

ama siz beni hasedimden çatlatmakmı istiyorsunuz:) o ne güzellik öyle ikinizdede aşk huzur ve sakinlik diz boyu olmuş;)

sevgiler

fistik ve pati dedi ki...

Ahh Yıldızcım biz her gece böyle uyuyoruz.Diyorum yaa ayrı bir düştük birbirimize her saniye yeniden aşık oluyoruz sanki ve her gece sarılmadan uyuyamıyoruz birbirimize :))

Nilgün Komar dedi ki...

ayy patişe bak yahu.. bebek gibiii

fistik ve pati dedi ki...

Oda benim bebeğim zaten... İyi ki doğurmuşum oğlumu :))

Blogdayaparımkariyerde dedi ki...

oyyy totttoooo 2 =)

DR.NİRVANA dedi ki...

ya bu nasıl uymak hakkaten...yerim ben onu annesi...öpüyorum...

fistik ve pati dedi ki...

Ahh canım bu daha ne ki...ne halleri var daha.Umarım geldiğinde görürsün.bende öpüyorum...

MagiccCat ★ dedi ki...

Ayyy bu manzarayi baskalarinda da görebilmek ne güzel... Gecen yil benimde yillar yili daima yanimda ayne böyle yatan oglusum vardi......

fistik ve pati dedi ki...

Magıccat şimdi yokmu yoksa?? :(( Gerçekden büyük bir mutluluk her gece onunla uyuyup sabah uyanmak..

MagiccCat ★ dedi ki...

Hayir :'((( 12 yil sonra onu bu yilin ilk gününde onu gökkusagi köprüsünden ugurladim...... Bu yila cok derin bir aci ile basladim esimcigimle birlikte... Hala icimiz aciyor. Bunu herkez anlamaz ama eminim sen beni cok iyi anliyorsundur....

MagiccCat ★ dedi ki...

Not: Pamuk kafali dünya tatlisi prensesim (o da 12 yildir yanimizda) en iyi dostunu (bende ilk büyük kedi askimi kaybettim). Iyiki kizim var daha, yoksa dayanamazdim onun yokluguna...

fistik ve pati dedi ki...

İnan o kadar üzüldüm ki gözlerim doldu.Düşünmesi bile çok acı ve çok zor gerçekten canım.Ama o çok şanslıymış onu hala seven, hatırlıyan,ona çok iyi bakmış bir ailesi var.Mutlu bir melek o ve hep kalbinizde sizinle.