13 Aralık 2011 Salı

Bölüm 3: Sonunda tadilat bitti.İşte oğlumla yeni evimiz...

2 aya yakın süren tadilat işleri bitti en sonunda. Nasıl bitti bide siz bana sorun :) Zor,yorucu,sıkıntılı ve stresli bir dönemdi bizim için ama her güzel şeyin bir zorluğu olurcasına dişimizi sıktık ve güzel evimize yerleştik. Gerçi herkesin evi kendi için güzeldir. Güzel olmasının sebebide insanın kendini oraya ait hissetmesi bulunduğu yeri benimsemesi ve sevmesi ile alakalıdır aslında. Benimkide sevgi, emek, arzu ve tutku yaptığım çalıştığım yorulduğum için belkide ayrı bir seviyorum evimi. Çünkü içindeki herşey bana ait hepsi için tektek uğraştım.Gerçi sevgili annemde bana çok yardımcı oldu bu konuda ne kadar bazı konularda çatışsakta sonunda hep ben ne istiyorsam o olsun diye uğraştı. Canım annem benim varlığını bilmek bile güzel.İyi ki annelerimiz var...
Sonunda öyle böylede olsa yerleştik oğlumla evimize... Taşındık,yaşamaya başladık ama hala eksiklerimiz var. Zaten evin eksiği hiç bitmez o yüzden onlarıda zamana yaymaya karar verdik. Bu ev bizim için yeni bir hayata başlamanın 5. adımı oldu. Eminimki ilk 4 adımı merak ettiniz ama sölemiycem siz tahmin edin :) Beni en çok mutlu eden adımlardan biriydi bu 5.adım. Aslında adımı atmak değildi mutluluk atılan adımın sonunu getirip. Sonrada oturup o adımın sonucunu uzaktan seyretmekti aslında mutluluk. Başarmak ve bir şeylerin sana ait olduğunu bilmek,onun için emek vermek,yorulmak,düşünmek bile ayrı bir zevkti.Bu zevkide sonuna kadar yaşamak hakkını vermek lazım tabii.Tabii ki hakkını verdim.Evin bitmesi şerefine patlattım şampanyayı ve evimi seyrede seyrede içtim.
Ama daha güzeli yeni yaşımı yeni evimde kutlamak oldu benim için. İşte hayatımda yeni bir sayfanın yeni başlangıcı olan yeni evim ....

Misafir Odam...            
                                                                   Yatak Odam......
 Giyinme Odam...


 Banyommm...
 Mutfağımmmm....


 Salonum....

 Güle Güle..... 

10 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ayyy bayıldım fotolara ne güzel çekmişsinn!!!!!! eh bari misafirliğe gelelim de misafir odanda kalalım :)

fistik ve pati dedi ki...

Beğenmene sevindim Balımmm... Her zaman gel bütün odalar sana açık :)

Blogdayaparımkariyerde dedi ki...

tamam geliriz=)

yıldız dedi ki...

ayyy o ev booolemi oldu huzur dolu ve aydinlik ben en cok son resimdeki haylazin istahli istahli mama yemesine bittim. oglusunla saglikli hayirli ve guzel bir hayatiniz olsun ;)

fistik ve pati dedi ki...

Çok teşekkür ederim Yıldızcım... Aminn...

NİRVANA dedi ki...

ay gelicez gelicez....cok şirin olmus tatlım güle güle otur...

fistik ve pati dedi ki...

Teşekkürler canım benim...

serap dedi ki...

Eviniz hayırlı olsun dışarıdan bakarken bile huzur hissettiriyor sahibesine de huzuru sağlığı mutluluğu vermesini dilerim
Selamlar

halime dedi ki...

ne kadar ğüzel olmuş.sağlıkla iyi ğünlerde otur...
sevğiler.

fistik ve pati dedi ki...

Serap ve halime;güzel dilekleriniz için çok teşekkürler...sevgiler ve selamlar