15 Aralık 2011 Perşembe

Miiyuuuvvv çok kedi olasım geldi....

Eeee ev yeni,eşyalar yeni,her şey yeni iken... Neden oğluşumun eşyaları eski olsun dedim ve kendimizi geçtiğimiz hafta petshopun önünde bulduk. Neler vardı neler.. Benim bile tırmalayasım,tırmanasım ve hatta kıvrılıp yatasım geldi. Gerçi benim oğlum benle yatakta yatıyor,tırmalama ipindense koltukları kaşla göz arasında tırmalamaktan daha çok zevk alıyor olsa da artık buna bir dur demek gerekiyor. En azından 3-5 sene bir zarar gelmeden kullanmak lazım diye düşünsemde 1,5 ayda o kadar dikkat etmeme rağmen koltuklarımın kenarlarındaki minik tırnak izleri gözümden kaçmadı değil. O kadar eşek oluyor ki bazen kıskandığında yada beni sinir etmek istediğinde gözümün içine baka baka geriliyor ve tıkır tıkır takıyor.Oğlum...Ne yapıyorsun sen?Çekil oradan diyene kadar olan oluyor tabii.


O yüzden farklı değişik ve benim oğlumun ilgisini çekebilicek şeylere baktım. O kadar çok model o kadar farklı ürünler yapmışlar ki diyorum ya benim bile kedi olasım geldi. İşte bazıları şanslı oluyor dedikleri bu olsa gerek. Neyse seçtik beğendik ve aldık eve geldik. Aldığım tırmalama ipinde 2 tane kocaman fare ve pembe içinden ses gelen bir top var ki gayet eğlenceli,yatağı ise yuvarlak ve tüylü kumaştan leopar ve zebra çizgiler taşıyor. Önce yatağı bayağ bir kokladı oraya buraya çekiştirdi ama ilk 2-3 gün yatmadı hatta yüzüne bile bakmadı. Tabii o bakana yerini bulana kadar yatak bayağ bir dolaştı elimde. Şimdi 2 tane yeri var.Ben televizyon izlerken salona tv karşısına koyuyoruz. Yatarkende yatak odasına kaloriferin dibine...Genede sabaha karşı yorganın altına gelip yanımda uyumayı tercih ediyor.Tırmalama ipi ise ilk andan beri hoşuna giderek tırnaklarını bileyliyor. Gayetde mutlu oluyor.Bide aferin beklercesine her tırmalamadan sonra yüzüme bakıyor. Bak ben doğru yeri tırmalıyorum diye.Sonra arkamı dönmemle tıırtt tıırrtt gene koltuklarda..Eee yapıcak birşey yok pati seven tırmığa katlanır :))

(Aşağıdaki diğer modeller bakınca sizinde çok kedi olasınız geldimi??...Miyuvvv)




 

3 yorum:

Blogdayaparımkariyerde dedi ki...

valla hee kedi olmak varmış..

Gül Ün El Emekleri ve Hayata Dair Anları dedi ki...

oy oy hayurlı olsunnnn:)) bir ara bende behlül e bakmalıyım bikaç yeni ürün.sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

ooo şu birinci sıranın ortasında duran ne haşmetli birşey.. taht gibi.. süper... çok beğendim...