19 Aralık 2011 Pazartesi

Oğlum orada yatılırmı??

Geçtiğimiz hafta perdelerim geldi. Bayağ büyük bir süpriz oldu benim için.Akşam işten gelip kapıyı açınca oğlum her zamanki gibi attı kendini halının üstüne bir güzel öpüştük sarıldık koklaştık.Sonra gözüm kolidordaki pati beyin yatağına sabah işe giderken yatak odasında kaloriferin önünde bıraktığıma emin olmama rağmen,bunu ben buraya nasıl çıkardım diye bayağ bir düşündüm.Pati ile oynaşmamız bittikden sonra ellerimi yıkadım,doğru mutfağa attım kendimi yiyecek birşeyler hazırlamak için fakat aklımın bir kısmı hala patişin yastığındayken bir baktım mutfak masasının üstünde bir kaç torba kuru bakliyat var.O anda eve annemin geldiğini anladım.Derin bir oh çekip bunamadım diye sevindim açıkcası :)



Evet annem gelmişti ve bunun tek sebebi yeni perdelerimin takılmış olmasıydı. Benim için ne kadar heyecan verici bir şeydi anlatamam.Çünkü kumaşı perde olarak camın üstünde tamda hayal edememiştim. Önce salonun kapısını açtım. Salon için beğendiğim daha doğrusu beğenmek zorunda kaldığım tül ekru rengi sade birazda kalın bir tüldü ve tam istediğim gibi olmuştu.Sadece bi kanat eksikti.Ondada lekemi çıkmış tülde bişey olmuş geri götürmüşlerdi.Aynısını yatak odasınada istedim.Fakat yatak odasının kapısını açınca birde ne görim karşımda bambaşka bir tül... Yaşadığım şoku anlatamam. Sağolsun perdeci kumaş kalmayınca benim adıma düşünüp karar vermiş ve dikmiş.Sonradan öğrendimki annemede banada emri vaki olmuş. Annemin hoşuna gitmiş kalsın demiş ama ben beğenmedim.Gerisi bir sürü tantana,ıvır zıvır,falan filan sonuç olarak gene benim istediğim kumaştan yeniden perde dikilicek oraya. Ne zaman gelir bilmiyorum ama cumartesi günü salonun eksik kanadı gelmiş.

Bende iki soluklanıp asarım diyene kadar benim oğlum gir torbanın içine yat tülün üstüne orada uyu kal.Sanki başka yer yok.Torbanın içinde uyunurmu hiç derken uyandı.Ve sadece kaldırıp kafasını baktı sonra gene uyumaya devam.Ben kime diyorum desemde nafile,onun canı orda uyumak istiyor ve o orada uyuyacak. Ben hep diyorum ben onu eğitemedim ama o beni çok güzel eğitti. Beyefendi uyanana kadar bekledimde sonra astım perdeyi....

9 yorum:

Banuca dedi ki...

Şuna bak yaaa "noolmuş yani, nevar"der gibi bakıyor ve hiç istifini bozmuyor :))
Bunları biz bu hale getiriyoruz bence :))

Blogdayaparımkariyerde dedi ki...

o gün de aynen böyle bakıyodu, sen tırnakları da kesildi diyince bende tırmalamıycak diye sevmek istemiştim. ama dişlerini hesaba katamadım tabi:)

halime dedi ki...

:)))))çok hoş yaa benim Fıstı'da pek sever yeni bir şry ğelince ilk o test eder.

Gül Ün El Emekleri ve Hayata Dair Anları dedi ki...

ayyy çok alem bunlar.suratındaki nolmuş yani bakışının aynısı bizimkindede var.çok şımardı bunlar çokkkkkkk:))

fistik ve pati dedi ki...

Haklısınız gerçekten bunları canları biz bu hale getiriyoruz.Ama ne yapalım işte kıyamıyoruz.Sevgimizi bildikleri için onlarda bize her istediklerini yaptırıyorlar :) Herşeye rağmen iyi olsunlarda.

Nilgün Komar dedi ki...

ay onun kot çantası da bendeydi!! getireyim de rahat rahat içine sokulup uyusun sevgili patik!

okuyan dedi ki...

İyi günlerde kullanın perdenizi.
Ve kesinlikle kedilerin en sevdiği ve vazgeçilmezleri torbalar ve kutular:)))

Senem dedi ki...

Çatlak senin bu yavrun. :)) MUTLU YILLAR CANIM

♥ PEMBE PATİ♥ dedi ki...

Mutlu yıllar...
Mırk:)