7 Mart 2012 Çarşamba

Koltuk kavgası ve kazanan...

Evimize alıştık oğlumla.Hatta koltuk tartışması bile yapmaya başladık. Ben salonda sağdaki tekli koltukta akşamlarımı geçirmekden zevk alırken,patide sağdaki tekli koltukta yalanmakdan zevk alıyor.İşte aksilik bu ya ikimizde aynı koltuğun başında köşe kapmaca oynuyoruz.Kim boş bulursa o hemen kapıp yayılıyor.Tabii ben onu kaldırıp tekrar oturuyorum yada onu sıkıştırıp üstüne oturyorum ama gene rahatsız olup kalkan ben oluyorum.Halbuki o koltuğun aynısından bir tane daha var ama kimse onda oturmak istemiyor.Sanırım televizyonu daha yandan gördüğü için.İşte 2 dakika mutfağa gidip döndüğümde koltukda gördüğüm manzara.....Kim kaldırabilir ki bu güzelliği şimdi :)

5 yorum:

okuyan dedi ki...

Kıyamam canım benim:) O güzel göbişini öperim onun. Aynı durum bizde de mevcut, kalktığım anda Aşkım ya da Külkedisi gelip kuruluyor benim yerime:) İtiş kakış sığışmaya çalışıyoruz:) Tabii benim garip oturmaktan belim falan tutuluyor sonra:)

Nilgün Komar dedi ki...

soldaki koltuk sanırım benim :) o yüzden ikinizde ona oturmuyorsuuz hahahahahaa

yıldız dedi ki...

ayy annesi kıyma yaa çok şeker oturmuş:) bizdede farklı olur gidip eşimin koltuğuna oturur balkonda eşimde üzerine oturacak gibi yapınca kaçıverir .
çok tatlılar bu veletler çokkk.
o güzel tüy yumağı göbişinden öperim

fistik ve pati dedi ki...

Yaa evet Nilgüncüm sol koltuk senin :) gerçi sende geldiğinde pati beyin sayesinde oturamıyorsun ama genede o senin koltuğun.

Yıldızcım benimki maalesef ki kılını bile kıpırdatmıyor hatta yanına oturduysam beni ittirip kaldırıyor yada kafasını kucağıma koyup uyuyor zaten bende kıyamıyorum.

Okuyan ; Bende rahatsız etmemek için saçma sapan oturanlardanım sonundada kıyamayıp ben kalkıyorum zaten pati beyin pek umrunda olmuyor benim belimin tutulması yada rahat edememem.Bizim eve kral o maalesef o ne derse o oluyor sonunda :)

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

ben gelim üstüne oturim bak bidaha yatıomu orda:)