12 Mart 2012 Pazartesi

Oğlumun Kurtlar Vadisi keyfi...

Bu dizi bolluğunda mutlaka herkesin seyrettiği bir dizi veya dizi topluluğu mutlaka vardır. Zaten televizyonda o kadar çok dizi varkende mecburende seyretmek zorunda oluyoruz.







Sadece zevklerimiz ve tercihlerimiz farklı oluyor. Mesela bayanlar "öyle bir zaman geçer ki-bir çocuk sevdim-fatmagülün suçune-yalan dünya...." tercih ederken, erkeklerin tercihi "kurtlar vadisi-kuzey/güney-behzat Ç..." oluyor. Sonuçta erkekte olsa bayanda olsak toplumu olarak hepimiz bir şekilde dizi seyrediyoruz. Sadece seyrettiğimiz ve zevk aldığımız konular birbirinden farklı oluyor.

         











Bizde akşamları oğlumla genelde ve bazende televizyonda doğru düzgün hiç birşey olmamasından kaynaklı yani mecburiyetten dizi seyrediyoruz. Gerçi ben diziler uzadığı zaman sıkılıyorum.Sürekli sevenler kavuşmasın diye bir alengirli işler bir katakulli bir süre sonra baymaya başlıyor ve sıkılıyorum.Seyrettiğim ya 1 yada 2 tane dizi var. Onlarıda 1 hafta seyretmezsem öbür hafta seyretmiş oluyorum zaten.

Bu arada ben dizi seyrediyorumda oğlum seyretmiyormu. Tabii ki seyrediyor. Kendisi erkek olduğu için daha sert ve vurdulu kırdılı dizileri seyretmekden çok hoşlanıyor. Kurtlar vadisini seviyor. İşte kedide olsa insanda olsa bu erkekler şu kurtlar vadisinde ne buluyor onuda ben anlayamıyorum. Seneler oldu dizi sürekli kanal değiştiriyor ama ısrarlada devam ediyor. Benim oğlumda televizyonun tam karşısına geçiyor. Patilerini altına alıyor ve dizinin karşısına oturuyor. Ve gözünü hiç ayırmadan seyretmeye başlıyor. Hele ki kaza ile önünden falan geçmeye kalkarsanda patiği bacağına yiyorsun, sonra tekrar devam seyretmeye. Tabii ben dayanamadım dizi sırasında ilgisini dağıtmak için çok uğraştım, ama bir bakışı vardı ki anne şansını çok zorlama der gibi. Reklam aralarında su içip, mama molası var ki çok haklı uzattıkca uzatıyorlar reklamı uzayıncada sıkılıp içeri gidiyor ve televizyon bana kalıyor.

4 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

bu bakış polat bakışı mı çakır bakışımı ?

okuyan dedi ki...

Süper:))) Maşallah tatlı patiye:)

yıldız dedi ki...

polatıda çakırıda kurban olsun ona o bakış kimde var ;) çok tatlısın sen pamuk pamuk

fistik ve pati dedi ki...

Sanırım memati bakışı bu ama bende bu bakışa kurban olurum.İyiki doğurmuşum oğlumu :))