7 Mart 2012 Çarşamba

Oğluşum ve dayısı...

Ahh bu benim oğlum gerçekten çok alem. Hani kediler hep soğuk ve mesafeli hayvanlar olarak anılırlar ya... Benim ki hiçde öyle soğuk ve mesafeli değil illaki seveceksin, dokunacaksın ve müsaade edeceksin. Yoksa ansızın kucağına çıkıp oturur. Sende sevmek, öpmek, sarılmak zorunda kalırsın.
 En iyisimi direkt al sev, korkmanın bir anlamı yok. Zaten hisleri çok kuvvetli hayvanlar olduklarından dolayı kimin sevip kimin zarar vericeğinide çok iyi biliyorlar. İşte hasta olduğum günlerden biri.... Vertigom tutmuş. Tüm dünya zaten dönüyor ama benim için biraz daha hızlı döndüğü, tansiyonumun tavan yaptığı bir günde oğlumun dayısı ve teyzesi blogdayaparimkariyerde ziyarete geldi. Gerçi ziyaretten daha çok benim başımda durmaya, acil bir durumda hastaneye götürmek için bekliyorlar birazda ama kimse kimseye çaktırmıyor. Tabii bu arada benim oğlumla ilgilenen kimse yok. İçerilere gidiyor, geliyor, mırıldanıyor ama kimse çocukla ilgilenmiyor. Baktı olacak gibi değil önce koltuğa zıpladı sonra yanından yanından yürüyerek gitti dayısının üstüne yattı. Meğerse bütün derdi dayısına kendini sevdirmekmiş. Sonra bir fokurdamalar bir tıkırdamalar, nispet yapar gibi ona kendini öptürüp bize bakmalar. Nasıl özlemiş nasıl özlemiş sanırım bir yarım saat oturdu kucağında ve sürekli öpsün diye kafasının üstünü dayısının ağzına götürüyor ki onu öpsün diye. Tabii bu duruma dayısı bile alışık değil baştan bir şaşırdı ne yapıcağını falan ama sonra öğrendi öpmesi gerektiğini...

Bir kez daha anladım; hayvanlar insanları daha çok seviyorlar insanların hayvanları sevdiğinden, ve ne kadar üzüntü verici bir durum ki ne umutlarla alınan hayvanlar sonradan sokaklara bırakılıyor, dövülüp, eziyet görüp hatta insanların tecavüzüne bile uğruyorlar. Siz hiç duydunuzmu insana eziyet, döven ve tecavüz eden hayvan... Duyamazsınızda onlar kendi cinslerine bile gerekmedikce saldırmıyorlar. Sanırım onlar bizden daha insan... Ne kadar yazık dimi :(

İşte oğlumdaki insan sevgisi... Benim oğlum biraz sevgi arsızı, bayılıyor sevilsin mıncıklansın ve kendini öptürsün ve hatta oda öpsün. İşte böyle dayısını çok özlemiş benim oğlum... Şimdi gelinde siz söyleyin sevilmezmi bu patişler?? Yada siz olsanız alıp içinize sokmak istemezmisiniz?? Ben çok isterim şu an akşam olsun oğlum yanımda olsun... Ahh iyi ki doğurmuşum ben oğlumu ... Yazarken bile özledim.....

5 yorum:

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

dayı da dayı hee=)

Nilgün Komar dedi ki...

d-gu laf etme kardeşime

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

hahaa kardeşin mi:) daha çok amcan gibi duruyo bence nilgüşüm:)

yıldız dedi ki...

valla bigün gelip bunu çalıcam evinden hee
kıskanıyorum bilesin bizimkide kaçıyo birisini görünce . yetiştiremedim ben bu çocuğu
hatta eşim diyo " bu çocuğu yaptık ama olmamış :) "

fistik ve pati dedi ki...

Kardeşime laf yok....