16 Mayıs 2012 Çarşamba

Benim ne zaman terliğim olacak??

Bizim evde büyük bir portmanto var. İçinde de çifter çifter, renk renk, model model terlikler. Annem her misafir geldiğinde o büyük kapakları açar ve çift olan terlikleri gelenlerin ayağına uzatır. Ben ise biri otursa da otururken terliklerini çıkarsa bende üstüne gidip yatsam,yada benimde ayaklarım üşüyor bir kerede ben giysem diye bakar dururdum. Bir gün annemin karşısına geçtim,oturdum ve derdimi anlatmaya başladım. Artık bu terlik kovalamacasına son verecektim. "- Anne benim neden terliklerim yok? senin bile var. Benimde ayaklarım üşüyor bu yüzden banada terlik alalımı diye sordum?"  Annem şaşkın şaşkın yüzüme bakıp," - oğlum bizde hep bayan terliği var,bir tane erkek terliği var oda sana büyük gelir dedi."  Çok şaşırmıştım. Çünkü ben artık 4 yaşına basmıştım ve kocaman ayaklarım vardı.Ayrıca tüylerim kesildiği içinde ayaklarım üşüyordu. Annemin bu hareketi hiç hoşuma gitmemişti. Madem o terliklerin bana büyük geleceğini biliyordu neden ufağını almamıştı bugüne kadar diye düşündüm. O sırada annem üzülmüş olacak ki.Kocaman portmantonun kapaklarını açıp bana kocaman 1 çift erkek terliği çıkardı. Demek ki haklıyım diye düşündüm.Artık benimde terliklerim olacak ve benimde ayaklarım sıcak duracaktı. Anneme sevgiyle baktım sonuçta beni anlamış ve gerekeni yapmıştı. Hiç vakit kaybetmeden  ayaklarıma giydim.Fakat o da neydi!!! arka ayaklarım dışarıda kalmıştı. İstesem onlarıda sığdırırdım ama ne gerek vardı. Annem bunu görünce dayanamayıp nasıl olsa bana 2 çiftli terlik alacaktır..
Ayaklarım ısındıkça beni bir uyku bastı bir uyku bastı ki esnemeye başladım. Tam o sırada kapı çaldı.Ben gözümü açtım,annem  ise kapıyı ve gelene hoş geldin dedi. Banada hadi kalk bakalım.Bak kim geldi dedi? Ters ters baktım. Ne kadar makkooww,miyuww,maaooww  desemde beni kucağına alarak canım terliklerden uzaklaştırdı. O an anladım ki terlikler benim değil ve bu gördüğüm kocaman bir rüyaydı....   


4 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ay yerim ben senin rüyalarınıııı :)

fistik ve pati dedi ki...

Teyzesi senlede ilgili çok rüyaları var ama bir türlü gerçekleştiremiyor :))

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

hahaha o rüyalar Nilgüş için kabus ama:)

okuyan dedi ki...

Ben senin o güzel patilerini öperim defalarca:))
Annen artık sana 2 çift terlik alır:)))