15 Mayıs 2012 Salı

DETTOL "Dokunmadan az zamanda çok hijyen"

14 Mayıs 2012 Geçici verginin son günü, bir dolu stress bir dolu gerginlik içindeyiz. Ofisteki herkesde bir koşuşturma, sürekli bir telefon sesi,birde bu kadar yoğunluğun içinde bir de kapı çalmazmı.. Gelen yurtiçi kargo elinde 2 büyük kutu biri bana biri kusenime... Büyük bir merak ve heyecanla kargoyu açmaya başladık.İçinden Bu sağdaki güzel kutu çıktı. Önce açmaya kıyamamasakta sonradan dayanamayıp açtık. İçinden DETTOL'ün bizim için gönderdiği hediyeler çıktı.









Bu güzel,şık kutudan Dettol No-Touch Otomatik El Yıkama Sistemi (Dokunmadan,daha az sabunla daha çok hijyen ),Mutfak önlüğü ve birde CD çıktı.










Ben bu ürünü denemeyi çok istememe rağmen bir türlü bulupta alamamıştım açıkcası  ya paketi bozulmuştu ya markette kalmamıştı. Bu kadar yoğun,gergin ve zamanla yarıştığımız bir günde bu hediye gerçekten çok anlamlı oldu. Az zamanda çok iş gibi az zamanda hızlı hijyen diye güne damgasını vurdu. Hemen iş yerinde denedim tabii.  

Sonrada evime götürdüm. Mutfağa girmeden önce eller DETTOL'le yıkanır, Üstümüz başımız kirlenmesin diyede o güzel yeşil renkteki mutfak önlüğü takılır. TEŞEKKÜRLER DETTOL...

5 yorum:

yıldız dedi ki...

hijyene ne gerek var paticik bir yalasın hijyen mijjj
önlük yakışmış;)
sevgiler
yıldız

fistik ve pati dedi ki...

Yıldızcım bu patişler olunca hijyen dahada bir önemli oluyor biliyorsun.Arada kendini yalarken benide yalıyor ama hep aynı yeri yaladığı için bir süre sonra acımaya başlıyor.Önlüğü beğenmene sevindim.Sevgiler canım..

Nilgün Komar dedi ki...

ayyy yeşil de pek yakışmış fıstığımaaaaa

fistik ve pati dedi ki...

Çok merci balımmm.. :)

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

Yalnız benim için giy yeşil yeşillll=)