5 Haziran 2012 Salı

Bölüm 4: Yataşşşla uyku zamanı....

Tadilata ilk başladığı zamanı ve tadilat bitip yerleşmeye çalıştığım günden bugüne 9 ay geçti. Bu geçen süre içinde evin bir kısmı eşyalarla şeklini alırken diğer kısmı zamanın bekliyordu. İşte zamanını bekliyen odalardan biride yatak odasıydı. Yatak odasını yer yatağı,patinin yatağı ve çamaşırlık 3'lüsü ile tamamlamıştım. En azından eşyalar karışık olmasın oda gibi gözüksün mantığıyla düşünüp,odanın kapısından baktığımda da gözümü yormayan bir görüntü ile bu durumdan keyif aldığım bile söylenebilir. Aradan geçen 9 ay boyunca bazen bu yer yatağında, bazende büyük bir keyifle salondaki açılan koltukda televizyon karşısında uyuyarak vakit geçirdim.



Eskiler bilirler aslında yün yatak en sağlıklısıdır. Fakat bana sorarsanız sağlıklı kısmı yatağın yüncülerde ilk attırıldığında gerçekten pofur pofur ve sağlıklıdır. Zaman geçip yatak sönmeye başladımı.Aşırı bel ve sırt ağrıları ile insan uyanabiliyor ki. Şekil 1-a ben oluyorum,şekil 1-b ise pati o bile son zamanlarda kendi pofuduk minderinde yatmayı tercih ediyordu. Salondaki koltuğa gelince oda pestili çıkmış yer yatağı kadar sert ve ağrılı sonuçlara yol açmadı değil. Koltuğun tek keyfi televizyon başında uyuyabilme durumu başkada bir özelliği yok. Zatende koltuk oturmak için yatak ise uyumak içindir düz mantık ile bakarsak.

Sonuç olarak artık bu ikisindede yatmak yok bizim için. Yatak sorunumuz Yataş'a gidip çöüzmledik geçenlerde. Dünde yatağımız geldi. Demonte bir baza olduğu için yaklaşık yarım saat içinde kurdular.Bazanın kenarları 15 cm çıkıntılı,ekru-bej arası döşemelik kumaş ile kaplanmış . Ayrıca sandıklı.... Yatağı bazanın üstüne koyduğun zaman yatak bazanın içine 5 cm giriyor, böyle oluncada yatak daha alçak gözüküyor tabii.Yatağa gelince yatak visco uzay teknolojisi yattığın zaman seni sarıp sarmalıyor. Bütün kıvrımlarını karayıp dolduryor. Ne bel,ne sırt nede boyun ağrısı var bundan sonra.Gayet keyifli. Tabii kurulur kurulmaz Duygu 'yla attık kendimizi yatağın üstüne gerçekdende kalktığımızda izimiz çıkmıştı yatağa,sonr yatak kendi kendini düzeltti.

En güzel yanlarından biri ise yatağın üstüne çarşafı yaydığınızda dümdüz olması.Düğme izi yok,girinti çıkıntı yok,dikiş iz yok jilet gibi dümdüz... Eee sonrası oda,baza içi temizlendi.yatağın alezi takıldı.Ve odaya uygun olsun diye uyku seti serildi. Tabii bu arada yataş birde nervresim takımı hediye etti ama  2 model den birini görmediğim için seçim yapamadım.Pamuk saten nevresim takımımıda bugün alıcam. Gece erkenden yatmak istedim tabiii.. Ama bir sorunumuz daha vardı.Kim hangi tarafta yatıcaktı. Ben sağda yatmakdan zevk alsamda pati bey benden önce gidip yatağın sağını kapmıştı bile.Eeee öylede olunca en büyük sorun olan kim yatağın neresinde yatıcak tartışmasıda başlamadan son buldu..


Sonra giydik pijamalarımızı yattık yatağımıza ve en sonunda Yataşla ortapedik uykunun tadını çıkardık....




10 yorum:

yıldız dedi ki...

yeni yatağınız fıstık gibi olmuş keyifli uykular ikinizede, ama ben yine maşallah diyeyim patiye aşık oldum o üstündeki body ile ısırarak yemek istiyorum , şu yüzün güzelliğine bakın yaa maşallah maşallah 41 kere maşallah diyorum. benimkinin yatışını gördünmü yatağı ortalıyor 180cmlik yatakda yer kalmıyor eşimle bana :) öyle hain:)

yıldız dedi ki...

bodyi giyerken sesetmiyormu?

Nilgün Komar dedi ki...

oy oy oy fırlama sen pijamaları giydin de yattın mı?

valla fıstığım yatak süpermiş çok beğendim!!!! güle güle kullan..

Nilgün Komar dedi ki...

keşke yatak başını cam tarafına koyma şansın olsaydı süper olurdu yatağın her iki yanında daha çok yer olurdu.. aslında olmaz da değil bilmiyorum cam açma takıntın yoksa olabilir :)

fistik ve pati dedi ki...

Yıldızcım sen bakma benimkinin ucuna yattığına uyku esnasında sırtüstü dümdüz yatıyor birde öyle yatınca uzuyor oluyor 110 cm bende aman rahatsız olmasın diye küçücük yerde uyuyorum.O yüzden seni ve eşini çok iyi anlıyorum.İşimiz zor.Badisine çok alışık onu gördüğü zaman kaçmıyo bile yere yatıp bekliyor.Sanırım uyku varki olduğunu biliyor.

Balım beğenmene çok sevindim.Pati bey benden önce yataktaydı valla. Camın önünede koyabilirim ama solunda gömme dolap var onun kapaklarını açmak için mesafe lazım hemen hemen aynı sağ-sol boşluğa denk geliyor.Birde oda böyle daha büyük gözüktü.Öbür türlü kapıdan girer girmez yatak gözüküyordu daha kötüydü.

Nilgün Komar dedi ki...

heee iyi denemiş olmana sevindim en azından daha iyi nasıl olurdu diye düşünmeyiz tamam unuttum ben o fikri :)

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

yaaa sağda ben yatcaktımmmm=))

fistik ve pati dedi ki...

Valla Pati bey kaptı...

Boncukçu dedi ki...

:)) Kediler bilir ve test edip onaylar. Bayıldım sizin patiye nasıl keşfetmemişim daha önce:)

fistik ve pati dedi ki...

Hoş geldin Boncukçu :))