4 Haziran 2012 Pazartesi

Gurme Pati'den Lezzetler 1: Purina Gourmet Gold serisi

Bizim evde oğlum mama diyince akan sular,dışarda uçan kuşlar,havadaki sinekler, kovalanan oyuncaklar, yapılan huysuzluklar,yaramazlıklarkı kısacası herşey bir anda duruyor. Hele ki bu olay ıslak mama ile ilgiliyse aman Allahım. o mama kutusu koklanıp açılıpta tabağa koyulana kadar yapılmayan sevimlilik,sımarıklık kalmıyor.

Benim oğlum en çok Purina Gourmet   Gold serisinden Beşamel Sos Eşliğinde Okyanus Balığına bayılıyor. Kutuyu görmesi ile tezgaha çıkıp ısrar etmesi bir oluyor her seferinde, daha kutuyu açmadan koklayıp kutunun üstünü yalamaya başlıyor.


Normalde kedi mamaları çok ağır kokar, insana rahatsızlık verir.Ama bu mamayı açtığımda etrafa o kadar güzel bir mama kokusu yayılmaya başlıyor ki benim bile yiyesim gelmiyor dersem yalan olur. İşte benim oğlum bu kadar sabırsızlanıyor bu koku karşısında ve arkamı dönüp yemek tasını bile almaya fırsat bulamadan başlıyor zevkli zevkli yemeye.  









Yok böyle bir yemek...Gözler kısılıyor,sürekli bir  çıpçıp çıp çıp çıpppp sesi sanki  önünden alıcakmışım gibi bir çırpıdaki sanırım bu 3 dakikaya denk geliyor.Bütün mamayı bitirmiş sonrada geçimiş karşıma keyifli keyifli temizlenmeye, yalanmaya başlıyor. Hergün bir tane bu mamadan yiyor.Ona kalsa her öğün hatta öğün arası bıkmadan sıkılmadan yer ama ben her zaman bu mamadan bulamıyorum. Bu markanın diğer ürünlerinide denedim.Anladığım kadarı ile hepsi birbirinden leziz,ama genede içlerinden hangisi diye sorarsanız?











Gurme Pati'nin vericeği cevap Beşamel ve Esmer soslular.
Eeee burdanda anlıyoruzki kedilerin bile bir ağız tadı var. Ve oğlum Pati en çok Purina Gourmet  diyor ve her kediye tavsiye ediyor....



7 yorum:

yıldız dedi ki...

oyy yerim ben onun cıpcıpını:)
benim oğluşum royal canin fit 32 kuru mamadan başka birşey yemez sadce bakar ne yiyorsun bende koklatırım gider:) ıslak mama suyunu cıpcıp yapar biraz yer ama çok değil:) bir sıra malt macuna hastaydı şimdi macunu zorla yediriyorum:) birde kedi çimini hırp hırp yer onu da 2 kutu aldım ondanda hevesi kaçtı:)

fistik ve pati dedi ki...

Ahh Yıldızcım benimkide her mamayı yemez.Çok seçici ama bu mamaya bayılıyor.Özelliklede soslu olanlarına,her gün verim her günde ilk defa yer gibi anında bitiriyor.
Hergün bir tane veriyorumdum özellikle akşamları işten geldikten sonra süpriz olsun diye ama biliyor tabii.Kapıyı açar açmaz yatıp göbeğini açıyor.Sonrada kafasını hemen torbalara sokup beni kontrol ediyor.Şimdi 7,5 kilo oldu.O yüzden royal canin veya proplan diet mama yiyor.Malt bende veriyorum ama benimki çok sevmiyor onun yerine dondurma yada tavukgöğüsü versem daha mutlu olur.Çim olayına gelince koparttığım zaman yemiyor.İlla ki saksıdan kendi koparıp yiycek.Tabi çim de 2 güne Pati beyin salyasından ölüyor.Islak mama yemeyi sevmeyen çok kedi gördüm.ama buna hiç dayanamıyorlar.
Seninkinide yerim ben suyunu ye yemeğini bırak alem bunlar.Bir görüşsekte bende seninkini bir mıncıklasam o kendini mıncıklatmasada :)

yıldız dedi ki...

benimkide saksıdan kendi yiyor :) daha yeni çıkarken yicem diye tutturuyor :) bu mamayı bi deneyeyim bende:) benimdi 4.1kg. :)
ya sorma benimki biraz uyuzdur o konuda yüzünü bile göstermeyebilir:) onun için patiyi kıskanıyorumya . eşime gösterdim resmini bizimkinin grilisi diyor çok beğendi:) vay şerefsiz nasıl sarılmış diyo :)

fistik ve pati dedi ki...

İnşallah bir gün görüşürsek oğluna yapamadığını benimki yaparsın.Seninkide maşallah çok güzel ne kadar uyuz desende ben onu her şekilde mıncıklamak isterim.Tırmalayıp ısırması önemli değil ben Pati beyden alışkınım :)

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

pek biliyolar ağızlarının tadını bunlar canım:) ben öyle hergün beşamel soslu, esmer soslu et yemiyorum yani:) Badi de en çok beşamel soslu okyanus balığını seviyo demek ki gerçekten lezzetli kedibirliği ile karar verilmiştir:)

Nilgün Komar dedi ki...

ayy fırlama seni gene zıplamış tezgaha! çabuk in ordan: desem de inmez biliyorum :))) ben bilmem tadını kokusunu ama patiş öyle çok seviyorki ve öyle sevilesi yiyorki: gidip okyanusa onun için balık tutasım geliyor...

asabi bakire dedi ki...

Afiyet olsun:)