20 Temmuz 2012 Cuma

Nerden Başlasam Nasıl Anlatsam Pati ile Bodrum Bodrum...

İşte gidiyorum.. Bir şey demeden.. Arkamı dönmeden.. Şikayet etmeden.. Hiçbir şey almadan.. Bir şey vermeden.. Yol ayrılmış, görmeden gidiyorum.. Ne küslük var ne pişmanlık kalbimde... Kazım Koyuncu böyle demiş ama benim ki maalesef böyle olmadı. İşte gitme vakti gelmişti.Herkese bir açıklama yaparak, arkama baka baka, döneceğim için şikayet ede ede, 2 çanta 1 sırt çantası alarak, herkese gideceğimi haber vererek, yol ayrımlarının nerede olduğunu görerek, biraz küs biraz kırgın ve döneceğimi bile bile gidiyorum İstanbul'dan.... 



Topladım bavulumu, 6 senedir tatilini İstanbul'da geçiren biri olarak ve yanıma ne alacağımı bilmeden yaptım çantalarımı, giyemediğim bütün bikinilerimi ve burada giymeyi zorlandığım bütün küçük mini elbiselerimi doldurdum bir çantaya,diğer çantaya sandaletleri-bakım ürünlerimi ve diğerine de pati beyin eşyalarını aldım.Oğlumsuz tatil olamayacağından Bodrum yollarına düştük...

Gündüzleri hafif rüzgarla kavurucu sıcağın keyfinin,gün batımın da huzurun,geceleri sınırsız eğlencenin adresi BODRUM...

Bodrum o kadar büyük ki bir sürü yeri varmış meğer.Aradığın tatile göre mevki belirleyebiliyorsunuz. Alternatifi çok yani eğlence üstüne bir tatil yapmaksa amaç Bodrumun içi yada Gümbet, sakin bir tatilse Göltürkbüyü,Yalıkavak...


Bodrum tabelasını görünce heyecanlanmaya başlıyorsunuz. Herkesin söz ettiği,üzerine şarkılar yazılan,aşıkların gönlünce aşklarını yaşayabildiği, kimsenin kimseyi yadırgamadığı, siyah ve beyazın bir arada uyumla yaşayabildiği bir yer burası... Bu kadar güzelliği görünce açıkçası şu anda döndüğüme çok pişmanım. Allah'dan ruhumu Yalıkavak sahilinde bırakmışım da o şu anda güneşleniyor. Elinde okuduğu kitap yanında soğuk bir bira hayatını yaşıyor oralarda. Sanırım yaz sonu döner...
Benim için uzun zamandır yapmayı istediğim bir türlü yapamadığım sakin, huzurlu, keyifli, mutlu,dinlendirici ve heyecan verici bir tatildi.6 senenin tatil özlemi 5 güne sığmadı tabii ama yinede buna bile şükür...










4 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

daha nice tatillere birtanem!!!

yıldız dedi ki...

bi tane yakışıklı patinin resmi olaydı diyorum:) benmi görmüyorum diye birkaç kez baktım ama göremedim:)

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

hani patişin tatil fotoları=)

fistik ve pati dedi ki...

Bir sonraki yazı dizisini o zaman sizin için gelsin :)