25 Temmuz 2012 Çarşamba

PATİGUARD: Eve izinsiz giren erkek sineğin sonu....

Bizim eve erkek sinek bile giremiyor.Çünkü benim bir patiguardım var.
Girse de girdiğine pişman oluyor. İşte kanıtı ;



Önce avını izliyor ve hareketlerini takip ediyor.




              İyice tanımak için etrafında bir tur atıyor ve ilk hamlenin erkek sinekten gelmesini istiyor...


Ve ilk hamle erkek sinekten geliyor. Büyük rakibini görünce arkasına bakmadan kaçmak istiyor.Fakat patiguardım patisi ile gel sen bakim bir kenara konuşacaklarımız var diyip.Minik pati darbeleri ile sersemletip kenara çekiyor.

Hafif sersemleyen sinek arkasına bakmadan önündeki yüksekliğe tırmanıp kaçmak istiyor.Çünkü bu konuşmanın ikisine de bir faydası olmayacağını anlıyor.Fakat ne mümkün, iki iri yeşil göz onu takipte..

İşte ikinci şok... Kocaman beyaz bir pati yumruğu ve sinekçik kutunun kenarında...Abi yapma bak yanlışlıkla oldu demeye kalmadan sinek bir süreliğine de olsa kendini saklamayı başarıyor.


Ama bizim patiguard usulca beklemeye başlıyor.Sanırım onu öldürmeden rahatlamayacak. Uzun bir bekleyişten sonra sinekçik gitti sanarak kendini oradan çıkartıyor ama oda ne kanadı zedelenmiş.


Ve sinekcik kaçacak yer bulamayınca bir umut balkon kapısının önüne kadar sürüne sürüne geliyor. Ben dur patiguard ne yapıyorsun o erkek bir sinek bırak gitsin demeye çalışırken. Patiguard ise bana dönüp pati dilinde sadece "kıhhhh wwaağğğvv diyor (o bitti)" demek istiyor.


Nereye saklanıp yaralarını saracağını bilemeden bir o yana bir bu yana saklanan sinekçik çareyi patigardın patisinin ulaşamayacağı yerlere girerek önlemek istese de ne mümkün.


Dolap kenarı,dolap altı ve halı kenarlarını denese de bir türlü saklanamıyor. Sanırım akşam karanlığında görünmemek için giymiş olduğu siyah kıyafetinden dolayı beyaz evde bir türlü kendine göre yer bulamıyor...

Ve kaçamayacağını anlayan sinekçik planı olan , halı kenarında ölü taklidi yapıyor. Fakat oda ne hala canlı olduğunu anlayan patiguard usulca patisi ile yoklayıp, tamamen ölmesinden emin oluncaya kadar bir sağ bir sol pati ile oradan oraya savuruyor...


Ve işte sinekçik öldü. Patiguard emin olduktan sonra arkasına bile bakmadan dönüp gidiyor. Ama daha hazin bir sonda olabilirdi.Onu yiyebilirdi.Allahtan Pati Bey'in midesi bulanıyorda haşere yiyemiyor... Bir erkek sinek daha Hakkın Rahmetine kavuştu. Güle Güle siyah erkek sinekçik... :)

9 yorum:

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

vahşet bu=)

fistik ve pati dedi ki...

Yaaa sorma... Bizim eve hiç sinek giremiycekmi yahu... Daha kaç tanesinin arkasından yas tutcam bilemiyorum...

Boncukçu dedi ki...

Ne macera
Ev kedisi tabi ancak sinek avlıyor kuzucuk. Yazlıktaki sokak kedisi fare avlayıp getirmiş. Allahtan ben görmedim, komşu görüp atmış:))

Gül Tasarım Evi dedi ki...

Aman Allahım korku filmi gibi:))aynı şey bizdede var. behlül sinek görünce deliriyor.bıyıklar oynamaya ve söylenmeye başlıyor.yakalayana kadar telef oluyor resmen:))sevgiler

Sabiha dedi ki...

Bizim kedimizde sinek görünce dudaklarını titretip mımımı gibi sesler çıkarırdı, o sesi duyunca sinek gördüğünü anlardık. Sonrası ise aynı şekilde. ama seyretmesi çok zevkli değilmi.

Nilgün Komar dedi ki...

ay patişin bu avcılığı en çok yazlıkta işe yarıyor :)))

fistik ve pati dedi ki...

Boncukçu; amaçları bizi ödüllendirip sevgilerini gösteriyorlarmış böyle yaparak. Allahtan evde fare yok. Ben fareyede kıyamazdım :)

Gül Tasarım Evi; Pisilerin doğasında var sanırım.Uçan kaçan hiç bir şeyi bırakmıyorlar.Onun için oyun sinek için pişmanlık.

Sabiha; Benimkide önce bir sineğe söyleniyor sonra oynamaya başlıyo. Herhalde sözlü uyarıda bulunuyor.Seyretmesi gerçekden zevkli,oyun oynar gibi oynuyor sinekle,patisi ile üstüne basıyor sonra kaldırıp uçmasını bekliyor.Sonra peşinden devam taki sinek pes edene kadar.

Balım; Zaten en sevdiği yer yazlık biliyorsun.Hatırlarsan sabah kalktığımızda sineklerin bir kanatları,çekirgelerin bir bacakları olmuyordu.Sayesinde bizde rahat rahat oturuyorduk :) O yüzden bu haşereler için her eve bir pisi lazım diyorum ben :)

Can Murat dedi ki...

;) tasvirinizi cok dramatik buldum efendim. Pati Bey in sinek yedigini gordum ben. Hic de midesi bulanmadi. Ama fare gorse kesin kacar. O ancak renkli oyunak fareleri yakalar ;) Kibar Pati.

fistik ve pati dedi ki...

Hımmm ben hiç denk gelmedim. Demek ki canı protein istemiş :))