30 Temmuz 2012 Pazartesi

Şimdi Birazda Sen Özle Beni İstanbul...

Hey İstanbul.....
Haberin var mı?
Dün akşam ben senden gittim....
Topladım çantamı,çektim kapımı...
Ve gittim..
İşte bu kadar basit oldu..
Giderken yanıma mutsuzluğumu,ümitsizliğimi,hüzünlerimi,sıkıntılarımı da aldım.
Küçücük çantama büyük duygular sıkıştırdım...
Bu kadar zamanda
Ne kadar çok şey yaşattın bana....
İşte gittim senden...

Caddebostanından, Kalamışından, Fenerbahçenden, Kanlıcandan, Boğazından...
Hepsinden vazgeçtim...
Sadece ufacık bir çantada kocaman yaşanmışlıklarımla gittim.
Giderken arkama bile bakmadım.
Şimdi senden çok uzaklardayım....
Birazda sen özle beni İstanbul...

Benim ne zaman döneceğim belli olmaz.
Bu akşamda bekleme beni...
Yarın akşamda...
Belki öbür akşamda dönmem...
Ama bir gün dönücem mutlaka.
Boş bir çanta ve yeni ümitlerle..
Hayallerle,umutlarla,mutluluklarla...
Ve sana bıraktıklarımı senden almak için gelicem bu sefer...
Daha güçlü,daha kararlı...
Sen her ne kadar üzsende beni.
Ben senin gibi olmayacağım...
Şimdi birazda sen özle beni İstanbul...

Sen şimdi kaçtım kurtuldum sanıyorsundur.
Senden ve senin güzelliklerinden...
Ne kadarda çok yanılıyorsun...
Ben kaçmadım ki..
Sadece yüklerimi boşaltmaya,
Yorgunluğundan arınmaya gittim...
Sen beni özlediğinde,
Boş çantamla geri dönücem sana,
Daha mutlu,umutlu,hayallerle dolu...
Sen bilmiyorsun ama..
Ben çok iyi biliyorum...
Umutları ve hayalleri olan insanlar var..
Ve bağımlılık yapmışsın gibi senden vazgeçemeyenler...
Ben gibi...
Ama sen eskisi kadar güzel değilsin aslında biliyormusun...
İnsanı basan bir havan,kötü kokan caddelerin var,
Bitmek bilmeyen bir trafiğin, güzelliklerini gölgede bırakanlar var...
Boğuyorsun belkide sen boğuluyorsun,ama...
Hala sevdiklerim var kollarında...
Senin için olmasada onlar için dönücem ben...
Ama o zamana kadar...
             SEN ÖZLE BENİ İSTANBUL...........

7 yorum:

vişnap dedi ki...

Canım seni mutlaka özleyecektir İstanbul .Fazla uzak kalmadan dönüp gelmen dileği ile güzel,mutlu geçsin günlerin.Sevgiler...

Nilgün Komar dedi ki...

boğazımda düğüm
gözümde bulanık var..
Kızkulesi'nin koluna girmiş
salacakta bir kaç adım atasım var..
sen gittin ya bizde bir kalmışlık var..
başı boş sevdalardaki gibi bir yalnızlık..
bir terkedilmişlik..
ümidi içinde barındıran kalbim olmazsa çekilmez,
çekilmez bir boşluğun var..
hem İstanbul'da hem bende..
uzağı yakına mutsuzlukları anılara bağla ve gel!!!

fistik ve pati dedi ki...

Çok teşekkür ederim... Umarım özler :) sevgiler...

fistik ve pati dedi ki...

Vayy Balım benim....
Şu çalışma kağıtlarını Gelir Tablosuna...
Gelir tablosunu Bilançoya...
Bir bağlayayım...
Gelicem göz yaşlarını silmeye...
Boşlukları doldurmaya...
Kız kulesi gibi koluna girip...
Salacakta raks etmeye gelicem..
Ve sen gittiğimi bile unutacaksın..
Taa ki benim yeniden gitmem gerekene kadar...

Can Murat dedi ki...

Ben de ozledim...

fistik ve pati dedi ki...

İstanbulumu?? ;)

Can Murat dedi ki...

;)