27 Ağustos 2012 Pazartesi

Annem nerede ben orada ...


Hafta sonlarını çok seviyorum. Çünkü hafta başı annem gene işe gitmeye başlıyor ve ben evde yalnız başıma kalıyorum. Bebekliğimden beri yalnız kalmama rağmen bir türlü alışamadım şu yalnızlığa, evde tek başına oturmaya, yalnız başıma oyun oynamaya, mama yemeye. Ama annem oldu mu? Gözlerimi açtığımda bana sevgi ile bakan iki göz görüyorum, yada bir anda üstüme yatıp sarılan kocaman patileri ile uyanıyorum veya ben annem uyansın diye üstüne çıkıp iki patimle onu masaj yapıyorum, en sinir bozucu sesimle miyavlıyorum, kum kabımı inşaat temel, açarcasına kazıyorum. Eğer hiç biri olmazsa annemin burnunu minicik ısırıyorum.




Uyandığı zaman şaşkın şaşkın yüzüme bakıyor.Ne kadar gülüyorum onun haline,çok komik oluyor.Diyorum ya annem yokken veya çok uyuduğu zaman ben çok sıkılıyorum. O yataktan kalktığı zaman benim içinde yeni bir gün başlamış oluyor. Hemen mutfağa koşup su istiyorum,sonra mama ve sonra kucak istiyorum.Annem yarı uyusa da hiç söylenmeden hepsini sırayla yapıyor.Ama sonra giyinip gidiyor.Kapıdan çıkarken de hep ev sana emanet,akşama kadar yaramazlık yapma,ocağı yakma,oyuncaklarını dağıtma diye tembihleyip,kapı arasından bana bir öpücük fırlatıp gidiyor. Bende uslu bir çocuk gibi bütün gün uyuyorum.Aksam annem eve gelince onu kapıda karşılıyorum.Hemen kendimi yerlere atıp göbeğimi açıyorum.Sonra torbaların içinde bana sürpriz var mı diye kafamı sokup bakıyorum,hepte bir sürpriz oluyor. Akşamları annem ikimizin de yemeğini aynı anda hazırlayıp tabaklara koyuyor ki ben onun mamasından yemim diye.Ama ben hemencecik kendi mamamı bitirip yanına çıkıyorum.Öyle acıklı acıklı bakınca dayanamıyor bana da veriyor.Geceleri ikimizde kendi koltuklarımızda televizyon seyrediyoruz,yada ben onun boynuna sarılıp kucağına oturuyorum öyle seyrediyoruz.İşte o zamanlar içimi bir mırıldama,guruldama,bir fokurdama alıyor ki sormayın gitsin. Annem hep küçükken keşke sana bir kardeş daha yapsaydım deyip duruyor ama şimdi artık kardeş istemem.Ne annemi,ne odamı,nede mama kabımı kimse ile paylaşamam.O yüzden karar verdim artık annemle daha çok vakit geçireceğim. En uzak kaldığımız zaman annemin banyoda uzun zaman geçirdiği vakitler.O her banyoya girdiğinde ben kapının önünde ağlıyorum.Hemde hep aynı ses tonu ile,aynı acıklı miyavlama.Bu miyavlamayı hiç sevmiyor biliyorum.Dayanamayıp kapıyı açıyor.Her seferinde de "banyoda bile rahat yok bana" diyor. Ama neden uzak kalalım ki ben sabahtan beri özlüyorum onu.Ne olur dişini fırçalarken,makyajını silerken bende orada olsam.Hem kendime yer bile ayarladım.Çamaşır makinesinin üstü... Bundan sonra annem nereye ben oraya :))  








8 yorum:

yıldız dedi ki...

benim oğluşumda banyoda beni bekler. bir sevgi kelebeği edasıyla ayaklarımın dibine yatar sev beni diye göbişini açar:) ben en çok sabah çıkarken boynunu büküp bakmasına üzülüyorum:) iyiki varlar ;)

ikinizede öpücükler

Nilgün Komar dedi ki...

oy patiş örtü yeni ya hiç kaçırma hemen kon üzerine :) seni fırlama seni....

vişnap dedi ki...

Sevmeyen bile sever seni imkanı var mı bu kadar içten gelen duygulara kayıtsız kalmak.Annenle hep sarmaş dolaş bir arada koyun koyuna olun paticimmm.Anneni benim için öp canım..

Gül Tasarım Evi dedi ki...

ay kurban olurum ben sana.sen ne masum şeysin yerim seni ben.Allah anneciğinle seni ayırmasın kuzum.sağlıklı ve uzun bir ömrünüz olsun.sevgiler

Gül Tasarım Evi dedi ki...

ay kurban olurum ben sana.sen ne masum şeysin yerim seni ben.Allah anneciğinle seni ayırmasın kuzum.sağlıklı ve uzun bir ömrünüz olsun.sevgiler

okuyan dedi ki...

Çok tatlısın sen, maşallah sana^-^
Haklısın anneni yalnız bırakma hiç:) Bak benim başımda senin gibi şeker 2 tane daha var, etti mi 3:))) 3'ü birden ayağımın dibinde, nereye gitsem sürü halinde geziyoruz evde:)))
Öptüm patilerinden^-^

Boncukçu dedi ki...

Yerim seni ben:)

fistik ve pati dedi ki...

Hepinizin patişlerini öpüyorum.Evde her yere birliktede gitsek, kuyruğumuzda olsalar iyi ki varlar.Hepinizi öpüyoruz oğlumla..