23 Ağustos 2012 Perşembe

Anneme artık odamda uyuyacağım dedim....


Ben artık büyüdüm, kocaman bir kedi oldum ve artık kendi odamda yatmaya başladım. Aslında annem bu odanın Nilgün Teyzeme ait olduğunu söylüyor. Teyzem de her geldiğinde bu odada yatıyor ve ben hep kapının önünde ağlıyorum yada kapının altından teyzeme bakıyorum...

Zaten annemde benden ayrı yatmak istemiyor. Hadi oğlum yatıyoruz dediğinde onun kocaman yatağına çıkıp onu bekliyorum.Sonra ben hokurdarken o gıdığımı öpüp kaşıyor, sımsıkı sarılıyor bana bende onu ağzını burnunu elini yalıyorum. Gıdığımı onun yanağına koyuyorum.

 Annem bana hep güzel şeyler söylüyor ve sürekli Allah'a çok güzel bir oğlan doğurmama vesile oldun diye teşekkür ediyor,dua ediyor... Sonra birden annem yoruluyor,uykusu geliyor.Bende yanından kalkıp ayak ucuna yatıyorum.Ben onu uyudu zannederken o benim uyumamı bekleyip üstümü örtüyor.
Sonra onun uyuduğundan emin olduğumda kalkıp odama gidiyorum. İşte burası benim odam...


 Dün gece annemin uykusu kaçmış olacak ki... Evde oğlum neredesin diye bir ses duyduktan sonra hiç sesimi çıkarmadan yalanmaya devam ettim.Annem bir yerde uyumuştur der diye bekledim ama olmadı. Kapıdan kafasını uzatıp bana sevgi ile uzun uzun baktı. Annemin bana böyle bakmasını seviyorum.
Sonra resimlerimi çekti ve gitti yattı.Sonunda bu gece odamda kalacaktım... Yaşasın...Güneş doğdu,alarmlar çalmaya başladı.Demek ki sabah oldu ve kalkma saati geldi.Annem her sabah ki gibi "genemi işe gideceğiz,bir akşam olsa da yatsak diye söylenerek uyandı" ve direkt odama geldi.
Bende onu işte böyle karşıladım.Benim güzel oğlum uyanmış mı deyip bir kaç poz aldıktan sonra göbeğime bir öpücük kondurup,işe gitmek için hazırlanmaya gitti.Hemen peşinden kalktım.Banyo kapısının önünde ağladım beni de içeri alsın diye, ama almadı.Sonra kapı açıldı ve önce bacaklarına dolandım,sonra kucağına çıkıp patilerimle boynuna sarıldım.Annemi çok seviyorum tabii annemde beni.... İşte bu yüzdende bana bir oda yaptı. Çarşaflarım bile kedili,hem odamda bir sürü de oyuncağım var.


Bunlar balıklarım adları; anneme göre hanimiş balık (bana göre; papağan balığı,zebra balığı,pembe balık,karakafabalık) Bebekliğimden beri en çok minik zebra balığı seviyorum.Bebekken kimse almasın diye tuvalet tasıma saklıyordum.İnanmıyorsanız bakın...



Bunlarda buzdolabının üstünden aşırdığım buzdolabı süsleri ile mc donaldsın oyuncakları. Ben daha çok buzdolabından aşırdıklarımla oynuyorum.Çünkü hem hafifler hemde ağızda daha rahat taşınıyorlar.Bu oyuncaklarımın adları ise  anneme göre; oğlum nerede buzdolabı süsleri...(Bana göre ise Hipo,fil,pembe ejder,kutup) Hem daha buzdolabının üstünde daha çok var. Onları da aldığımda bir sürü olacaklar...


Vaavvwwoowww en sevdiğim oyuncaklarım adları ise anneme göre; neredeymiş bunun faresi yada eyvah fare (Bana göre ise minik,bıdık, fındık,sarı,mini,midi,....) bayılıyorum farelerime sürekli onlarla oynuyorum. Ve kaybediyorum.Annem bulup sepetime koyuyor.Ama ona rağmen resimde bir sürüsü eksik... Bu gece annem gelsin sakladığım yerleri göstereyim de oda çıkartsın..
İşte gördüğünüz gibi burası benim odam, bir sürü oyuncağım ve bir sürü kedi var.

10 yorum:

asabi bakire dedi ki...

O göbüş öpülmez mi, bendeburdan kocaman öpüyorum.Odana bayıldım,yatağın yastığın kedicikli kedicikli çok güzel.Oyuncaklarını bizim kılar görse kıskançlıktan ölürler:)) Zaten oğluşumun (o bir kedi aşığı köpek,bazen kendini kedi zannediyor) kocaman oyuncaklarını çalmaya çalışıyorlar:) Güle güle oyna,annenle sağlıklı,mutlu upuzun bir ömür dilerim:)

vişnap dedi ki...

Çok şeker bayıldım okurken sanki paticikle karşılıklı oturmuşta sohbet ediyormuşuz gibi o his ile okudum baştan sona.Fıstığı öperim sevgilercanım

Gül Tasarım Evi dedi ki...

yaaaa öldüm okurken ne harika bir paylaşım olmuş.aradaki sevgiyi ve bağı ancak bunu yaşayan anlayabilir.belki başkalarına saçma gelebilir ama ben okurken sizde behlül ve kendimi gördüm.heeee bu arada çarşaf takımlarında gözümüz kaldı haberiniz ola:))Allah ayırmasın mucukssss

fistik ve pati dedi ki...

Bu blog sayesinde sizleri ve patişlerinizi tanıdığımız için,bizi anladığınız için çok mutluyum.Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.Patişlerinizi de gıdışlarından öperim.Allah hiç birimizi bu güzelliklerden mahrum etmesin. Sevgiler...

Nilgün Komar dedi ki...

ayyy vay hain pati sen benim odama konarsın haa :) yağma yok gelince gene ben yatıcam orada görersin sen :)

fistik ve pati dedi ki...

Hahah :D Teyzesi kimse yokken oraya yerleşti Pati Bey... gördüğün gibi olmadı beraber yatarsınız artık.Zaten çocğu içeri almıyormuş kapıda ağlatıyormuşsun ben oğlumu.Çok ayıp...

coletté dedi ki...

Tabii evin tek çocuğu olunca her yer senin :) Hoş bende 3 çocuk var ama yine de sonuç aynı,"her yer onların " Güzel göbüşüne kurban olayım senin,yakışıklı delikanlı!

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

fotoğraflara,şirin kediciğe,kedili şahane örtüye bayıldım bayıldım :)

fistik ve pati dedi ki...

Laf aramızda bende bu nevresim takımına bayılıyorum.Keşke çift kişiliğini de çıkartsalar da ondan da alsam :))

herşey tadında dedi ki...

allahım bir kedi ancak bu kadar benim gibi sevilir.
aynı duyguları hissettim seninle
bana herkes bu kedi sevdam yüzünden deli der ama delilik değil bu merhamet bebek sevgisi gb birşey sanırım kedi severken benimde böyle içimden ılık ılık birşey akar yüreğim titrer yazık onlara bizde kedimizi sokaktan aldık bebişken başladık ona oyuncaklar almaya bizimki mutluluktan dörtköşe birgün eve misafir geldi kediden korkuyor annemde salonun kapısını kapattı
bizimki kendini gösteremedi die delirdi bir baktım oyuncakları tek tek taşıyor merak ettim nereye götürüyor die ne göreyim hepsi salonun kapısında;)
çocuğum sokakta oyuncakmı görmüş eve gelene gidene oyuncaklarıyla hava atıyordu çok hisli hayvanlar