17 Ağustos 2012 Cuma

Pati Beyin içine insanmı kaçmış??? Neee.... :S


Ahhh Pati Bey ahhhh. Bazen senin bir kedi değilde insan olduğundan şüpheleniyorum. Çünkü benim bildiğim kediler kıvrılır kuyruklarını altına alır ve öyle uyur. Ama senin başın bi yerde totişin bir yerde... Böle uyumak olmaz.


 Ayakları uzat, kolları uzat, sonra sırt üstü yat patiler havada kalsın, göbek beni mıncıkla dercesine açılsın. Gelde Mıncıklama :))



Aaaa bide her sofra hazırlandığında baş köşeye geçip kurulmak var.. Bu benim oğlumun içine kesin insan kaçmış...

AAyyy bak yazarken resimlere bakarken özledim oğlumu halbuki işe geleli daha 3 saat oldu :))

3 yorum:

okuyan dedi ki...

Maşallah, çok öpesim geldi^-^
Nilgüncüğüme de sevgiler:)))

Gül Tasarım Evi dedi ki...

ya bu erkek kedilerde var galiba bu içine insan kaçmış hali.behlül de böyle.pozlar aynı.şu an banyoda lavabonun içinde salyangoz gibi yatıyor resmen.yemek vakti gelincede o kadar boş sandalye dururken her akşam benim sandalyeme kuruluyor.birde ben size bişey sormak istiyorum.behlül çok tüylü ve Allah kısmet ederse seneye bende traş ettirmek istiyorum.traştan sonra depresyona falan giriyormu pati bey? sevgiler

fistik ve pati dedi ki...

Okuyan;valla benimde sürekli öpesim geliyor :) Niilgünede selamını iletirim.Kendisi şu an trabzonda ailesinin yanında bıraktı gitti beni :)

Gül Tasarım;öncelikle behlül beyi gıdışından öperim.Pati Bey traş sonrası çok rahatlıyor.Yalanma süresi kısalıyor.Depresyon hiç yaşamadık.Ama traş süresinde bayılttıkları için bir tek ayılırken bebek gibi oluyor sürekli kucak istiyor,sevilmek öpülmek ve beraber uyumak istiyor.Traşı eylül,ekim gibi yaptırdığımda ise direk pikenin ve yorganın altında uyuyor.Tüyleri çok dökülüyorsa çok rahat edersin oda bu sıcaklarda bunalmayacağı için oda çok rahat eder.Ben kesinlikle tavsiye ederim.Bir yaz başında birde sonunda traş ettirmeni.

Bu arada ikinizinde ramazan bayramınız mübarek olsun.Sevdiklerinizle nice mutlu bayramlar geçirmeniz dileğiyle herkese sevgiler...