14 Eylül 2012 Cuma

Cumartesi = 2 Doğum günü, 120 m2 eve taşınma temizliği ve 1 gramda eğlence...

Sabah 00:00 de başlayan bir cumartesi sabahı, 23:59 da biter... Koskoca 24 saat nasıl geçer ve içine neler sığdırılır :)

Saat 00:00 den yaklaşık 04:30'a kadar minik poğaçalar içi; malzemeleri karıştır, yoğur, mayala, dinlendir, terkar yoğur tepsiye koy,dinlendir. Arada kurabiye canavarı cupcakelerinin malzemelerini hazırla çırp karıştır. Derken ver bunları fırına önce o  pişsin sonra diğeri derken bu saati bulduk tabi...



Peynirli Minik Poğacaların tarifi için tık tık ( Şekilsel olarak biz top yaptık piştikden sonra arasına peynir,acuka ve zeytin ezmesi sürdük.tercih meselesi )







Kurabiye Canavarı Cupcakeleri tarifi :
 http://www.lezzet.com.tr/kurabiye-canavari-cupcake/tarif/5998c12.aspx
 ve süslemeleri falan 12:30'a kadar zor yetiştirdik.Sanırım 13:00 gibi yeğenimin doğum günündeydik. Masayı hazırladık,misafirleri karşıla,çocuklarla ilgilen falan derken bayağı bir iş yaptık arada,sonra çocukların sesinden başımız ağrıdı.


 Tamam bizde büyüdük.Ama annelerin sohbetleri hala bizi sarmıyor. Zaten geneli ile aynı yaşta olsak da onların çocukları çolukları var.Bizim olmadığından konuşacak orta bir noktamızda olamıyor maalesef. Ayrıca bu bir  9 yaşındaki bir kızın doğum günü anneler okuldan mecburi birbirini tanıyorlar,çocuklar arkadaş.... Bize düşen herkes keyifli muhabbet etsin diye servis yapıp etrafı toplamak...


 Ona rağmen buna bile dayanamadık. Doğum günü için son çocukların gelmesini beklerken kendimizi çalışma odasına kapattık. Benim ablam müzik öğretmeni,bu yüzdende evde müzikle ilgili bir sürü şey var. Bizde onlardan biri olan sanırım bu bir vurmalı ritim aleti ile kendimizi Türk Musikisinin inanılmaz eserlerine doğru attık. Balım çaldı ben söyledim,ben çalamadım ama o söyledi. Sonra mikrofonu bulduk. Eeee eğlenmek bizimde hakkımız dedik ve başladık söylemeye söylerken gülmekten katılmaya.

Sanırım bir ara o kadar eğlendik güldük ki bizi merak etmişler gelip baktılar.Annem "siz ne yapıyorsunuz? diye odadan bir girdi. Bizim halimizi görünce bu oda daha eğlenceliymiş bende mi katılsam dedi" fakat misafirlere ayıp olmasın diye tekrar gitti. Yaa şurada 1 gram da biz eğlenelim ama değilmi :))

 Ahh Ahhh "Unuturum diye yorma kendini, Her sevenle bir tutamazsın, Bu kadar yürekten sevmişken seni, Öyle kolay değil unutamazsın...." hemen peşinden "Ada sahillerinde bekliyorum, Her zaman yollarını gözlüyorum...." sonrasında kahkahalar yükseliyor tabii...



 Ve sonunda doğum günü mumlar yakıldı,pastalar üflendi,hediyeler kabul edildi,gelenlere minikte olsa teşekkür hediyesi verildi. En favori kırpık cupcakeler oldu ki bunu da buradan itiraf edebilirim.




Ve her şey yeniden toparlandı,çaylar tazelendi. Gene küçük odaya kaçış eğlenceye devam... İnsanın kendi kendine eğlenebilmesi kadar güzel bir şey yok sanırım. Sanki akşam Çakırkeyife fasıla gitmişizde karşımızda Özden Çevik yada Adnan Koç söylüyor biz eğleniyoruz sanırsınız ki durum öyle değil.

Kendimiz çalı kendimizi söyleyip birde üstüne oynuyoruz. Değmeyin eğlencemize... Sefamız olsun.... Düşmanlarımız çatlasın....



 Saat 16:30 bu kadar iş,güç,eğlence yeter şimdi temizlik sırası ilk doğum gününden sonra Balımın kuzeninin evine gidiyoruz. Trabzon'dan İstanbul'a taşınma kararı almışlar.Kartal'da da bu muhteşem manzaralı evi tutmuşlar. Tabii biz saat 17,30 gibi gidebildik.
 Ve eve girer girmez temizliğe başladığımızdan resimler hep geç saatlerde çekildi. 3 oda 1 salon 120 m2 evi 3 kişi 20:00 da bitirmiştik. Açıkçası hayatımda cam silerken hiç bu kadar zevk aldığımı söyleyemem.

Sanırım biraz dinlendik ve saat 21:00 gibi Balımdaydık. Bir şeyler yedik,çay falan derken saat 23:30 oldu. Ve teyzemin oğlunun doğum gününü sadece kuru bir mesaj atarak kutlayabildim. Gün ne zaman bitti derseniz? Eve gel Saat 01:00 ta, banyo,duş falan filan derken sanırım 02:30 da yatabildim. Ve hemen uyumuşum....

12 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ay balım benim! valla en çokda güne damgasını vuran temizlik yaparken bizi mest eden bu manzaraydı değilmi? valla bütün gün inanasım gelmedi ya gece de aynı keşke orada o manzaraya karşı uyusak diye çok vahlandım :) istersen bu hafta son gidelim hani daha ev boş :)

fistik ve pati dedi ki...

Olur canım benim gidelim.Manzaraya karşı içelim :)) sabaha kadar keyfini sürelim kendimizden geçelim :))

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

sipariş veriyorum: kocaman hello kitty pasta istiyorum sevgili fıstık ve balım:)

Senem Cabuk dedi ki...

negzeldi kız o canacar banada yapın heee bende istiyorum hem ben sana alaman pastası yapacağım haftaya :))

Gül Tasarım Evi dedi ki...

aaa bende pendikteyim yakın yakın bana da gelinnnn

vişnap dedi ki...

Bu kadar mı güzel anlatılır kalkıp yanınıza gelesim geldi.Ellerinize sağlık olsun Evin manzarası ise tek kelime ile muhteşem.Sevgiler

http://www.arenandfamily.blogspot.com/ dedi ki...

kızlar ne güzel vakit geçirmişsiniz hepinizi öptüm

mühendis dedi ki...

kurabiye canavarııı! ben kermit ve kurabiye canavarı hastasıyım:) çok güzel olmuş cupcakeler, bu arada ben de bir kaç ay oldu taşınalı taşınma çilesini bilirim, şimdiden eviniz hayırlı olsun:)

fistik ve pati dedi ki...

Duygucum; Sana hello kittyli kurabiye veya cupcake yapıcaz bakalım.

Senemcim,istediğin Canavar olsun.Bütün canavarlarda sana kurban olsun :)) Alman pastasınıda bekliyordum ama gene kısmet olmadı :)

Gül tasarım tam adresi alalımda bir dahakine uğrarız.

Vişnap bence toplanıp eğlenelim.Bilseydik senide çağrırdık :)

Fundacım kocaman öpücükler..

Mühendis,onları sevmeyen varmı.bir döneme damgasını vurmuş karakterler. Çok teşekkürler :)

Hasibe İpek dedi ki...

oh oh ne güzel de eğlenmişsiniz safanız olsun;işin pasta hazırlık kısmı ayrı bir zevk;faslınız dersen ayrı bir zevk;manzara süper,siz süper, daha ne olsun,muhabbet olsun,neşe olsun;dertler kederler sizden uzak olsun....öptüm ikinizi de.

Nilgün Komar dedi ki...

bizde seni öptüm hasibeciğim.. ne zaman geliyorsun? gelde asıl fasılı senle yapalım!!!

tülin dedi ki...

Ne kadar neşeli bir blog bu :)
Çok sevdim.
27 kasım benim de doğum günüm.Pasta börek ,hediye istemem.Ama o küçük odanın eğlencesinden fena halde canım çekti.