7 Eylül 2012 Cuma

Pati ile Bana EKER SÜT ÜRÜNLERİNDEN yeni hediyeler geldi :))

Cumaları çok seviyorum.. Hem haftanın son günü, hemde bir sürpriz olacak ise bu hep cuma gününe denk geldiği için olabilir. Bugün beni  Eker Süt Ürünleri Gıda San. ve Ticaret A.Ş.' den aradılar. Bizlere gönderecekleri paketler için adres teyidi almak ve et göndermek adına adres teyidi almak ve paket teslimi için. Açıkçası heyecanlanmadım dersem yalan olur. Ve biraz önce kapı çaldı. Firmanın İstanbul Bölgesi çalışanlarından Ahmet Bey kolileri teslim etti. Evet kolileri diyorum. Çünkü bir benim, biri blogdayaparımkariyerdenin ve diğeri de Nilgün Komar'ın. Tabii heyecanla kendi paketimi açtım. 


İçinden önce tatlılar (supangle,fındıklı krem şokola,sütlaç,tavuk göğüsü, keşkül, su muhallebisi..) sonra kaymak, kaşar peynir, yoğurt, ayran ve çırpılmış yoğurt çıkmaz mı?? Bir kez daha çok mutlu oldum. Açık söylemek gerekirse benle beraber ofistekiler de mutlu oldu diyebilirim. Özelliklede tatlıları görünce. :)

EKER Süt Ürünleri A.Ş. ; Süt ve süt ürünleri konusunda 35 yıldır tüketicilerini kalite ve tazelikle buluşturan Eker Gıda, sofralara geleneksel tatları yenilik,lezzet,kalite içerisinde sunmaya devam ediyor. 

Nereden biliyorsunuz ? Yada bunu nasıl rahatlıkla söyleyebiliyorsunuz dediğinizi duyar gibiyim. Eker Süt Ürünleri firmasının benim için özel bir yeri vardır. Ne zaman bir markette Eker Ayranın görsem bir an durup gülümserim. Yanlış hatırlamıyorsam sene 1996 yaz dönemi. Çalışmak istiyorum,ama  nerede ne iş yapacağımı bilmiyorum. Ablamın bir arkadaşı Eker firmasında bölge sorumlusu olarak çalışıyordu. Bir gün bana Güneşli Metro Grossmarket'te Eker Ayranlarının tanıtımını yapacağız ama stant başında durup markete gelenlere ayran ikram yapacak birini aradıklarını söyledi. Bende hemen atladım ben yaparım diye. Sanırım 1 haftalık bir işti yada hafta sonu yapılacak 2-3 günlük bir işti. Her sabah beni Kozyatağın'dan tanıtım yapacağım yere götürdü. Ben çok girişken bir insan değilimdir doğruyu söylemek gerekirse, ama konu iş olunca gözüm hiç bir şey görmez. Günlük bir limitim vardı.3-4 kasa ayranı küçük plastik bardaklarla servis edip 1 gün içinde bitirmem gerekiyordu. 3-4 kasa demek 36-48 litre arasında servis yapmak ki buda şu demek 1 lt yarım bardaktan 10 bardak 360-480 bardak ayran dağıtmak... düşününce bir sürü insanla muhatap olmak demek. Diyorum ya hiç bana göre değil. Ama yaptım. Kimisi güler yüzle teşekkür etti,kimisi istemem dedi,bazısı yüzüme bile bakmadı,bazıları da birer tane daha içmek için başımdan ayrılmamıştı. Açık söylemek gerekirse bende bayağı ayran içmiştim o yaz.Tabii birde buzdolablarının orada olduğu için stant çok üşümüş ve iş bitiminde de zaten hasta olmuştum. Fakat bana sorarsanız herşeye değmişti. Hem çalışmıştım,hem para kazanmıştım,hem insanları tanımıştım. 

İşte benim  Eker Süt Ürünleri Gıda San. ve Ticaret A.Ş.' firması ile tanışma serüvenim böyle gerçekleşti.  Şimdi bakınca aradan tam 16 sene geçmiş her şey değişmiş,insanlar büyümüş,büyüyenler yaşlanmış,kimisi evlenmiş,bazısının çocuğu olmuş,kimisi ölmüş,nesiller değişmiş.Ama değişmeyen şeylerde olmuş.O gün bugündür. Hep Eker Ayran alırım. Her aldığımda,her içtiğimde hem aynı duyguları yaşarım hem aynı tadı alırım. Bu yüzden Eker firmasına sonsuz teşekkürlerimi seneler sonrada olsa bir şekilde iletiyor olabilmek beni dahada mutlu ediyor. Teşekkürler Eker Süt Ürünleri Gıda San. ve Ticaret A.Ş.  geçmiş ve bugün için....
Dediğim gibi gelen hediyelere sevinen bir tek ben değildim. Ofiste ki arkadaşlarımda en az benim kadar sevindi ve mutlu oldular.Hatta Ömer arkadaşım o kadar sevindi ki ürünleri kucaklamak bile istedi desem sanırım yalan olmaz.   




Tabii öyle yada böyle bu lezzetler yalnız tüketilmez dedik.Hem tatlıları hem sevgiyi paylaştık.Ve tatlılardan başladık...










Öncelikle bu lezzetlerin yaratıcısı Eker Süt Ürünleri Gıda San. ve Ticaret A.Ş.'ne , daha sonra fabrikadan çıkıp bize gelene kadar emeği geçen herkese ve en son olarak da resimlerini çektiğim,yayınlamam izin veren ve tatlıları mı afiyetle yiyen ofis arkadaşlarım Ferhat ve Ömer'e çok teşekkür ederim.

5 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

afiyet olsun arkadaşlar :) ama siz hepsini bitirmeden ben hemen metro ya atlayıp geliyorum :)

fistik ve pati dedi ki...

Bence de gel hemen yoksa koliyi kurtaramayacağım....

blogdayaparımkariyerde dedi ki...

Aman yarabbi ömer ve ferat meşhur olmuş:))

Senem Cabuk dedi ki...

Afiyet olsun canlarım :))

sonsuz dekorasyon dedi ki...

eker benimde en çok sevdiğim ayran ve yoğurt markası hediyelere hayır demek mümkün değil.