26 Aralık 2012 Çarşamba

Pati Bey'den mini defile..

Sen bloğuna dönüş yaptın da peki oğlun nerede diye soranlar bir mini defile :)) İşte pati beyden seçmeler :))

Günlük yaşamda rahatlığı ve spor görüntüyü tercih ettiği için çizgili bodysi ile......
Akşam sporu için basketbolu tercih eden Pati Bey... Eve geldiğinde yorgunluğun keyfinide basketbol kulübünün tişörtü ile yapmaya devam ediyor....


Ve yaşadığımız bu soğuk günlerde içinde yazın coşkusunu ve sıcaklığını hissettiren kendini doğa ile bütünleştirdiği hipopotanuslu ve monkeyli bodysi

9 yorum:

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

teyzesinin gülüüüüüü=)

yıldız dedi ki...

yaaa çok tatlı
pembe bozmazmı adamı yaw ama çok yakışmış kerataya;)
benim hınzır bu body leri giymiyor :( bi kere denedim arka patisiyle basıp çıkartıyor nasıl beceriyor anlamadım

bembeyaz göbişini öpüyorum tüyleri uzasın çok tatlı oluyor kestirme yaw:)
bu arada ne kadar arayla banyo yapıyor pati??

fistik ve pati dedi ki...

Yıldızcım bu aralar hava soğuk diye yıkamadım ama normalde her hafta bilemedin 2 haftada bir mutlaka yapıyor. Bende tüylerini kestirmek istemiyorum ama tüy dökme mevsiminde de başa çıkmak zor oluyor canım.
Ayrıca patide teyzesini çok seviyor :))

yıldız dedi ki...

anammm 2 haftada birmi ? uyuz olmuyormu banyo yapmaya ?
yaw maşallah diyorum amannn haa
arayıpda bulamadığım kedi yoksa patimi :) talibim :)

fistik ve pati dedi ki...

Yıldızcım ben yıkamazsam kendi girip oturuyor küvetin içine böle bir kedi bebeklikten öyle alıştığı için sanırım :) Oğlumu vermesem sen gelip sevsen olmazmı :)

yıldız dedi ki...

Doğduğundan beri elbetteki Gül bebek oldugundandin dımı benim ketta 6 7aylikti aldığımda senede 2 kere yikayabilirsek iyi dünü kıyamet kopuyor üzülüyor diye zorlamıyoruz. Ahu gelip onun gobisini yemek istiyorum asalar ona

Boncukçu dedi ki...

Sonuncuya bayıldım ama kıskanmadım desem yalan olur. Minnoş'a bırak kıyafet giydirmeyi, okşamak için bile elimizi paralamasını göze alıyoruz.

Boncukçu dedi ki...

Sonucu ya bayıldım çok yakışmışş, öptük yakışıklıyı burnusundan.

Nilgün Komar dedi ki...

manken pati :) bence defilelere çıkması gerek...