26 Aralık 2012 Çarşamba

Upuzun bir aradan sonra geri geldim.Hemde Çikolatalı Kek ile

 İşte uzun bir aradan sonra geri geldim. Ekim ilk haftası 1 haftalığına izne çıktım. Çıkış o çıkış... Herşey de izin verdim kendime, şimdide toparlayamıyorum. Yazacak o kadar çok şey birikti ki bir yerden başlamak lazım dedim. Ve iste o gün bugündür deyip  başladım kaldığım yerden yazmaya :)

 İzne çıktım fakat bütün bir senenin yorgunluğundan inanın o bir hafta evden dışarı çıkmadım. Kuzenim Duygu sağ olsun bir gün beni yalnız bırakmadı. Her akşam uğradı. Bir gün sabahtan konuşuyoruz. Canı  çikolatalı kek istemiş. Olsa da yesek olsa da yesek diye diye söyledi. Tabii kıyamadım ve ben sana yaparım dedim. Dışarı çıkmadığım için malzeme var mı? yok mu? ondan bile haberim yok.
 Saat : 17:30 gibi araştırma yapmaya başladım. Tabii hemen lezzet dergilerime sarıldım. Benim hayat kurtarıcı dergilerim. Ve bu güzel çikolatalı kek  tarifini buldum. Baktım evde neler var neler yok. Bir kaç malzeme dışında pek bir eksik yoktu. Eksikler içinde koştur koştur markete gittim. Nefes nefese alacaklarımı aldım. Hemen yapmaya başladım. Bildiğiniz gibi ben tariflerde değişiklik yapmaya bayıldığımdan 3 yumurta yerine ben 1 yumurta kullandım ve  ilave malzeme olarak da malzemenin içine yarım çay bardağı dövülmüş fındık ilave ettim.Tabii fırına vermeden önce üstüne de koymayı ihmal etmedim.
Saat 18:45 gibi kek pişmiş,kuzenimde gelmişti. Kokusu bütün eve yayıldı. Peki ya lezzeti nasıldı? esas merak konusu buydu aslında... Gördüğünüz gibi lezzetine diyecek bir şey bulamadık.Bulmak için kekin yarısını yedik ama gayet lezzetli olmuştu.hem hızlı,hem pratik bir tarif,çok kuru bir kek değil.  Browni kıvamında bir kek. Açıkçası ben çok beğendim,kuzenim bayıldı...

6 yorum:

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

Ayyy hala olsa da yesek diyorum nefistiii nefiss!!
Not: Bu resimlerdeki kadar çirkin değilim valla billa:)

fistik ve pati dedi ki...

Haydi o zaman akşam gel de bunun sana dukan usulünü yapalım :)

vişnap dedi ki...

Kaldıysa hiç üşenmeden koşar gelirim canımmm ellerine sağlık canımı istettin gece gece .Afiyetle yiyin.

semmma dedi ki...

ohh afiyet olsun(:

fistik ve pati dedi ki...

Vişnapcım her zaman beklerim. Yanında neşen,güler yüzün, ve güzel sohbetin ile bu kek dahada güzel olur tadından yenmez :))
Semma çok teşekkürler :))

Nilgün Komar dedi ki...

hmmmmmmmmmmmmmmm