31 Aralık 2012 Pazartesi

Yılın Son Hediyesi KOSKA'dan. Sağlıklı bir yıla başlamam için :)

Biraz önce kapı çaldı ve bir adam bana bir kutu getirdi. Şaşırdım ve heyecanlandım. Kutuyu açınca KOSKA 'nın bana yeni yıl hediyeleri ile karşılaştım. İnanın çok mutlu oldum.Birinin seni düşünmesi, hediye göndermesi kadar güzeli yok bu hayatta. KOSKA'da  beni düşünmüş. Hem sağlıklı hemde karışımların en güzeli, süper ikili tahin pekmezini ve güzel hediyelerini bana yolladığı için çok teşekkür ederim. Bende onları kırmamak adına ofisimde resimlerini çekip bu güzel ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. Asıl yeni yıl sabahı tahin pekmez karışımını dener denemez bu konuda da bilgi vereceğim. Tüm KOSKA ailesinin yeni yılını kutlar, gönderdikleri güzel hediye ve ürünler için teşekkür ederim....







2 yorum:

Yağmur İpar dedi ki...

Bende çok sevindim bana gönderdiklerini görünce. Benim yeğen çok sevindi. Hepsi onun için. Küçülmek ya da küçük taklidi yapmak istiyor insan. ;-) Afiyet şifa olsun canım. :-) hayırlı bir yıl dilerim insaallah.

Nilgün Komar dedi ki...

afiyet şeker olsun.. dolsun dolsun zeka olsun :)