13 Mart 2013 Çarşamba

Bloggeroid ile merhaba



Artık telefondan bağlanacağım bloğuma çok güzel, güzel olmasına da bir türlü nasıl kullanacağımı daha çözemedim. Millet uzaya çıktı ben daha yeni keşfedebildim. Umarım bir an önce çözümleyip. Her yerden yazı yazabilirim. Öbür türlü tüm gün bilgisayar başınca çalışınca çok zor oluyor. Genelde evde ve hafta sonu bırakın bilgisayar açmayı,ofisten eve götürmeye bile üşeniyorum. Bu yüzdende bu olay süper oldu. Yalnız arkadaşlar cep telefonunda bu uygulamayı kullanan varsa lütfen bana bu konu ile ilgili bilgi versin.... Lüttfennnn......
posted from Bloggeroid

2 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

hayırlı olsun benide yap öyle :)

fistik ve pati dedi ki...

Ben kendimi yaptım da kullanmasını beceremedim henüz. Ama sana da yapalım canın artık bunu da kullana kullana öğreniriz. Bir çok kişi zaten kullanıyor kuşum. Bizim neyimiz eksik ;) dimi...