28 Mart 2013 Perşembe

Kuş gibiydim,çünkü İzmirdeydim²

Milli Kütüphanesi
İzmir'den geleli neredeyse 2 hafta oldu.Ama ben işten güçten bir türlü fırsat bulupda İzmir'de nerelere gittik nereleri gördük bir türlü yazamadım. Hazır iş yerimde boşluk bulmuşken kısacıkta olsa İzmir Konak seyahatim, ama kuzum da tarihi mekanların kısa anlatımları da mevcut. İnanın bu kadar resme İzmir gezisi bitti mi derseniz? Hayır bitmedi derim...
İzmir metrosu yol güzergahı.Hedef Konak


İşte Konaktayız...
Kızlar ağası çarşına giderken,bir an için kendimi Eminönün'de sandım.
İzmir ili Hükümet Konağı


Konak Sineması

Kızlarağası Hanının Avlusu
Kızlarağası Hanı
Kızlarağası Hanının Avlusunda Şükrü Bey'in fincanında pişen kahvesi
4 parmak kalınlığında köpük tutan kahvesi..
Kızlarağası Hanının Avlusu






İşte izmir'deyiz 48 saattir uyumuyoruz ve bugün içindeki
sanırım 2. kahvemiz hatta kahve çok köpüklü
 idi 3. bile sayılabilir

Ve Biz kahveyi içtik.Fal baktırmadan olmaz. Allah'tan
harika fal bakanlar vardı içimizde ;) 
Oranın en meşhur balıkçısı imiş oturacak yer
bulmak neredeyse imkansız..

Kedisiz olmaz... İnci Teyze ve ben kedi delisi olduğumuz için
bizi her yerde buluyorlar.Sanırım evden uzaklaşalı 10 saat
oldu ve oğlumu çok özledim di..


Meşhur saat kulesi..

Kuzum...


Ben&Kuzum
Kuzuşumm...
Asansöre doğru yürürken




Tarihi Hamam Asansöre giderken
sanırım yıkanmadan mekana almıyorlar..
Asansör..

Bildiğin mekanik,elektronik asansör. Oda
zamana ayak uydurmuş artık değirmen
 ile çalışmayı bırakmış.

Asansöre aşağıdan bakış...

Asansörden İzmire bakış 1

Asansörden İzmire bakış 2

Asansörden İzmire bakış 3

Asansöre gidiş sokağı.
Oldukça sanatsal bir sokak..
Ve Asansör çıkışı Enrico Macias
çalar ben tırnak törpülerim,dünya
umrumda olmaz


Kuzum ise bir köşede çalınanları
dinler.

Dario Moreno'nun kulağını karıştırıken
çok sanatsal bir resim oldu.

Dario Moreno'nun vasiyeti. Bence bir kere daha düşünseydi iiidi..


Bostanlıya geçtik yeniden Konağa
dönüyoruz.Neden geçtik bir sonraki bölümde...

İşte İzmir'li Bloggerlar...

İzmirli Bloggerlarla Altın Damla Kolonyası
ara iken bir yandan da bakliyatçı bakınıyoruz.
Son durak Alsancak.Nedeni
bir sonraki bölümde..
Fuarın Lozan Kapısı
Alsancağa yürüken İzmir fuar alanı..





İzmir'demiyiz İtalya'damı bizde bilemedik.
İzmir'de kahvaltı edip 5 çayına
İtalya'ya gittik desek yeridir.
Alsancak İtalyan Sokağında  Reyhan Pastanesini arar iken..

posted from Bloggeroid

6 yorum:

miyav kedicik dedi ki...

Ne kadar güzel fotoğraflar bunlar böyle.. Vallahi bakarken içim açıldı bayıldım...:)) İzmir e hiç gitmedim ama inşallah artık bu emeklilik günleridnde elbette güzel geziler yapmayı düşünüyorum..:))
Çok çok teşekkürler ve çok selam ve sevgiler...

Nilgün Komar dedi ki...

ah kuzum sorma ne güldük tü ama dimi alsancak iskelesi durağı boş çıkınca :))))))))))

fistik ve pati dedi ki...

Beğenmene çok sevindim.Bende senden yazılarını ve gezi fotolarını merakla bekliyorum miyav kedicik sevgiler...

Kuzum cidden güzeldi o kısmada yazımın 3. bölümünde değindim. Sanırım bir daha gitmemiz lazım.Daha bir sürü yapamadığım şey oldu çünkü.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım benimm çok güzel bir gün ama tadı damağımızda kaldı inş bir sonrakinde daha uzun bir anı paylaşırız:)
BADEM ve benden sevgiler:))

herşey tadında dedi ki...

hoşgeldin güzel izmirimizee;))

fistik ve pati dedi ki...

Örgü Çantam,pati ve benden de kocaman sevgiler...

Bunu saymadık zaten en kısa zamanda bir tur daha yapacağız İzmir'e o zaman daha uzun vakit geçiririz inşallah..