16 Mart 2013 Cumartesi

Kuş gibiyim,çünkü İzmirdeyim¹

Sıcağı sıcağına bir yazı bu aslında...Kuzum,canım,balım kaymağımla sabah 8:00 uçağı ile geldik izmir'e..hava oldukca saganak ve puslu.bütün günde bir açtı güneş gözlüğü taktık arkasından sağnak yağdı şemsiye açtık.Sonra plan yapmaya karar verdik.Bütün izmirdeki blog arkadaşlarımızı aradık.Pazar günü için hepsi ile randevulaştık.Bugün İnci teyze,Sinem ve Aytül ile Konak Kızlarağası çarşını,Konakta gezip,Asansörden İzmiri seyrettik.En sonda vapura binip Bostanlıya kuzenimin yanına geldik.Çok güzel ve ıslak bir gündü.Gittiğimiz her yerde çok güzel ağırlandık.Hepsine çok teşekkürler...


Bu yazıyı telefondan yazıyorum.Resimleri fotoğraf makinesi ile çekince bu postada 1-2 resim yükliye biliyorum :(








posted from Bloggeroid

5 yorum:

blogdayaparimkariyerde dedi ki...

o Nilgüşe söyle, bidahakine bana da bilet almazsa o neon atkısını çalarım onun=)

Nilgün Komar dedi ki...

gel kız gel eskişehire götüreceğim seni ben gondolla gezdireceğim seni..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Biz çok sevdik seni de bekleriz yine İzmire:)))
azıcık kafiyelimi oldu ne:)))
seni ve tüylü güzelliği çok öpüyorum:)

Yıldız Çalışkan dedi ki...

İzmir'e geldiğiniz ve tanıştığımız için çok teşekkürler güzel bir gündü zaman kısıtlıydı o nedenle yeteri kadar konuşamadık bunu için tekrar bekleriz yine gelin kızlar...

fistik ve pati dedi ki...

Örgü Çantam ve Yıldız Çalışkan asıl ben teşekkür ederim. Bizimle ilgilendiğiniz ve sizleri tanımış olduğumuz için.En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere ama bu sefer daha uzun olur inşallah da koştur koştur bir buluşma olmadan rahat rahat görüşürüz.Sevgiler..Öpücükler...